PDA

View Full Version : Ayo sinau basa Jawa [Ayo belajar bahasa Jawa] !!!



Pages : 1 [2] 3 4 5

yakaduh
20-01-2010, 17:00
Roti kempit rasane yaopo seh?

Think
20-01-2010, 17:01
jam CHIP rodo kacau niy :laugh:

Rezki
20-01-2010, 17:03
iki wiss boso jowo advance yo ? aku ra roh ,bar ngising karo alien di mars ae...enek gelem seng melu ora ?

Mecicil
20-01-2010, 17:11
Sugeng Sonten Poro sederek prio, wadon, bencong, maho lan sanes-sanesipun..

Aduhhhh sang soyo dangu trid puniko kok mboten ndadossaken Tread ingkang dipun karepaken TS nggihh.. ( Ayo sinau basa Jawa [Ayo belajar bahasa Jawa] !!!)..
Monggo poro sederek, sanak kadang, handai taulan, tonggo kiwo, tonggo tengen, ngisor nduwur kulo, enggal-enggal kito wiwiti Sinau boso jowonipun...
lak nggih mekaten to pengarep-arepane TS..????


Pripun poro sederek..??? Setuju?? ingkang mboten setuju.. kawulo nggih namung saged ngendiko PUICEXXXXX..!!!!!

Cukup semanten atur kawulo, mugi-mugi ndadosaken penggalih asrep ing tread ingkang nembe HOT puniko..
Matur sembah nuwun..

yakaduh
20-01-2010, 17:19
@mecicil: wes mboh ora urus :laugh:

Wayang-NT
20-01-2010, 17:20
njih pripun malih nik kados mekaten.. kulo namung nderek dumateng kang agoes namung lenggahan ingkang mathuk.. mugi mugi sedoyo tansah toto tentrem karto raharjo.. lak njih mekaten njih mas?

maksudte sate pak karto? wooohhh njih remen menawi prodak saking pak karto .... langkung leker lan jos gandos ..... :D :D :D mari ngono lak wareg ta....dilanjot kora-kora tak iya ..... :D :D

Mecicil
20-01-2010, 17:26
Nggih nek mekaten kawulo wiwiti sinaune.. nek mboten midangetaken nggih = PUICEXXXXXXX

Kepenaran kawulo namung Copy Paste saking Forum sebelah..:D


Kanggo pengeling-eling supoyo ra ilang jawane...

Amenangi zaman edan
Mengalami zaman edan/gila

Ewuh aya ing pambudi
Serba sulit menentukan perilaku

Melu edan nora tahan
Mau ikutan berbuat gila, tak sampai hati

Yen tan melu anglakoni
Kalau tak ikutan

Boya keduman milik
Tidak kebagian rejeki ( uang, harta)

Kaliren wekasanipun
Jadinya kelaparan

Dilalah karsa Allah
Sudah menjadi kehendak Tuhan

Begja-begajne kang lali, luwih begja kang eling lan waspada
Seberapapun untung yang didapat oleh orang yang lagi lupa, masih lebih bahagia orang yang sadar dan waspada.


Melecehkan kebenaranseperti pada ungkapan ini :

Wong bener thenger-thenger,
Wong salah bungah-bungah,
Wong apik ditampik-tampik.
Artinya :
Orang benar jadi susah,
Orang salah malahan senang hidupnya,
Orang baik tidak diterima bahkan diusir.

Dhandhang diunekake kuntul, kuntul diunekake dhandhang.
Yang jahat dibilang baik, yang baik dikatakan jahat.

Sindiran kepada orang tak bermutu

Ada saja orang tak bermutu dizaman apapun, orang-orang yang berlagak sok pintar.
Contohe :

Kakehan gludhug kurang udan.
Kebanyakan guntur, hujannya sedikit. Artinya kebanyakan ngomong, yang benar sedikit.

Kegedhen endhas kurang uteg.
Kebesaran kepala, otaknya kurang.

Alihan gung
Lagaknya kaya orang gedean, bodoh merasa pintar.

Merak kecancang
Bergaya anggun bak burung merak.

Malang kadhak
Berjalan gaya kesana kemari seperti itik.
Ini adalah gambaran orang yang mendem drajad, pangkat lan semat.
Orang yang mabuk kekuasaan, kedudukan, pangkat dan kekayaan materi.
Murang kara adalah orang yang berperilaku tidak baik seperti koruptor, manipulator, pemeras,yang menyalah gunakan kedudukan untuk mencari uang yang tidak halal.

Micakake wong melek
Orang yang tidak malu atas perbuatannya yang tidak baik, dia anggap semua orang itu buta, tidak tahu akan perbuatannya yang tercela seperti menggerogoti uang negara, memeras dsb.
Mungal mungil adalah orang yang tak punya pendirian.

Ngalem legine gulo
Memuji manisnya gula. Dengan menyanjung orang kaya/berpangkat mengharapkan diberi sesuatu.

Ngantuk nemu kethuk.
Ini gambaran orang malas, tanpa bekerja dapat rejeki.

Anjabung alus
Menipu dengan cara halus.

Keplok ora tombok
Orang yang mencela orang lain dan tidak membantu.

Ilang jarake, kari jaile
Hilang sudah sifat baik, yang ada hanya iri dan dengki.

Ambondhan tanpo ratu
Tidak menghormati tatanan/peraturan, ulahnya mengacau.

Ngalasake negoro..
Negara dianggap hutan, berbuat seenaknya sendiri.

Mampang mumpung
Berbuat semaunya sendiri.

Alesus gumeter
Sengaja menyebarkan berita yang mengacau.

Sawat ambalang kayu
Dinegeri yang tatanannya baru sakit, ada saja peramal yang senangnya mengeluarkan ramalan-ramalan, meski kebanyakan ramalannya tidak benar.

Setan nggowo ting
Setan yang berkeliaran membawa lentera, artinya ada orang yang berkeliaran kesana kesini untuk menghasut dan berbuat jahat.

Caca upa
Berbuat jahat supaya terjadi permusuhan, lalu menyediakan racunnya – Raja wisuna.

Bahni maya pramana
Melakukan kampanye busuk ( black campaign) sambil mencerca dan memaki lawannya.

Arep jamure, emoh watange
Pemalas, maunya hidup enak ,tetapi tidak mau bekerja keras.

Gecul kumpul
Kumpulan para penjahat.

HadigangMunculnya para pemimpin yang merasa kuat.

Hadigung
Merasa besar dan kuasa.

Hadiguna
Merasa pandai.
Sementara itu , banyak anak buahnya, pejabat dibawahnya yang tindakannya tidak punya malu :

Rai gedheg.
Mereka suka memeras kawula yang kebanyakan juga hidup susah, sampai kawula tak punya apa-apa, diibaratkan seperti :

Pitik trondhol dibubuti .
-Ayam yang bulunya jarang, masih juga dibubuti bulunya hingga plonthos, habis semua bulunya.

Mugo -mugo kabeh mau minongko wawasan supoyo ora keblasuk anggone mlaku urip iki...
Matur nuwun..

Ingkang mboten midangetaken nggih = PUICEXXXXX

kassle
20-01-2010, 17:40
mbah'e jowo wis ngetok'e jurus ki, ndelok avatare koyok ora cocok dadi simbah ... dadi moyang wae lah! (ngoceh gaya batak'e methu)

ati2 sing rumongso di singgung :p

kriee
20-01-2010, 17:42
tes tes ,......, :laugh:

Wayang-NT
20-01-2010, 17:44
Rai gedheg.
Mereka suka memeras kawula yang kebanyakan juga hidup susah, sampai kawula tak punya apa-apa, diibaratkan seperti : ........


menawi menika nopo mboten amargi rumiyin rumiyine kathah mengkonsumsi (jawane opo sing tepat? mbadok? hehehehe ) jangan rebung utawi jangan pring nom .... mboten mekaten den guru? .....
mbalah koyo kethoprak yo .... :D :D

Rezki
20-01-2010, 17:53
iki apik tenan le....di bikinkan trit baru ae....Javapedia



Nggih nek mekaten kawulo wiwiti sinaune.. nek mboten midangetaken nggih = PUICEXXXXXXX

Kepenaran kawulo namung Copy Paste saking Forum sebelah..:D


Kanggo pengeling-eling supoyo ra ilang jawane...

Amenangi zaman edan
Mengalami zaman edan/gila

Ewuh aya ing pambudi
Serba sulit menentukan perilaku

Melu edan nora tahan
Mau ikutan berbuat gila, tak sampai hati

Yen tan melu anglakoni
Kalau tak ikutan

Boya keduman milik
Tidak kebagian rejeki ( uang, harta)

Kaliren wekasanipun
Jadinya kelaparan

Dilalah karsa Allah
Sudah menjadi kehendak Tuhan

Begja-begajne kang lali, luwih begja kang eling lan waspada
Seberapapun untung yang didapat oleh orang yang lagi lupa, masih lebih bahagia orang yang sadar dan waspada.


Melecehkan kebenaranseperti pada ungkapan ini :

Wong bener thenger-thenger,
Wong salah bungah-bungah,
Wong apik ditampik-tampik.
Artinya :
Orang benar jadi susah,
Orang salah malahan senang hidupnya,
Orang baik tidak diterima bahkan diusir.

Dhandhang diunekake kuntul, kuntul diunekake dhandhang.
Yang jahat dibilang baik, yang baik dikatakan jahat.

Sindiran kepada orang tak bermutu

Ada saja orang tak bermutu dizaman apapun, orang-orang yang berlagak sok pintar.
Contohe :

Kakehan gludhug kurang udan.
Kebanyakan guntur, hujannya sedikit. Artinya kebanyakan ngomong, yang benar sedikit.

Kegedhen endhas kurang uteg.
Kebesaran kepala, otaknya kurang.

Alihan gung
Lagaknya kaya orang gedean, bodoh merasa pintar.

Merak kecancang
Bergaya anggun bak burung merak.

Malang kadhak
Berjalan gaya kesana kemari seperti itik.
Ini adalah gambaran orang yang mendem drajad, pangkat lan semat.
Orang yang mabuk kekuasaan, kedudukan, pangkat dan kekayaan materi.
Murang kara adalah orang yang berperilaku tidak baik seperti koruptor, manipulator, pemeras,yang menyalah gunakan kedudukan untuk mencari uang yang tidak halal.

Micakake wong melek
Orang yang tidak malu atas perbuatannya yang tidak baik, dia anggap semua orang itu buta, tidak tahu akan perbuatannya yang tercela seperti menggerogoti uang negara, memeras dsb.
Mungal mungil adalah orang yang tak punya pendirian.

Ngalem legine gulo
Memuji manisnya gula. Dengan menyanjung orang kaya/berpangkat mengharapkan diberi sesuatu.

Ngantuk nemu kethuk.
Ini gambaran orang malas, tanpa bekerja dapat rejeki.

Anjabung alus
Menipu dengan cara halus.

Keplok ora tombok
Orang yang mencela orang lain dan tidak membantu.

Ilang jarake, kari jaile
Hilang sudah sifat baik, yang ada hanya iri dan dengki.

Ambondhan tanpo ratu
Tidak menghormati tatanan/peraturan, ulahnya mengacau.

Ngalasake negoro..
Negara dianggap hutan, berbuat seenaknya sendiri.

Mampang mumpung
Berbuat semaunya sendiri.

Alesus gumeter
Sengaja menyebarkan berita yang mengacau.

Sawat ambalang kayu
Dinegeri yang tatanannya baru sakit, ada saja peramal yang senangnya mengeluarkan ramalan-ramalan, meski kebanyakan ramalannya tidak benar.

Setan nggowo ting
Setan yang berkeliaran membawa lentera, artinya ada orang yang berkeliaran kesana kesini untuk menghasut dan berbuat jahat.

Caca upa
Berbuat jahat supaya terjadi permusuhan, lalu menyediakan racunnya – Raja wisuna.

Bahni maya pramana
Melakukan kampanye busuk ( black campaign) sambil mencerca dan memaki lawannya.

Arep jamure, emoh watange
Pemalas, maunya hidup enak ,tetapi tidak mau bekerja keras.

Gecul kumpul
Kumpulan para penjahat.

HadigangMunculnya para pemimpin yang merasa kuat.

Hadigung
Merasa besar dan kuasa.

Hadiguna
Merasa pandai.
Sementara itu , banyak anak buahnya, pejabat dibawahnya yang tindakannya tidak punya malu :

Rai gedheg.
Mereka suka memeras kawula yang kebanyakan juga hidup susah, sampai kawula tak punya apa-apa, diibaratkan seperti :

Pitik trondhol dibubuti .
-Ayam yang bulunya jarang, masih juga dibubuti bulunya hingga plonthos, habis semua bulunya.

Mugo -mugo kabeh mau minongko wawasan supoyo ora keblasuk anggone mlaku urip iki...
Matur nuwun..

Ingkang mboten midangetaken nggih = PUICEXXXXX

Mecicil
20-01-2010, 18:23
menawi menika nopo mboten amargi rumiyin rumiyine kathah mengkonsumsi (jawane opo sing tepat? mbadok? hehehehe ) jangan rebung utawi jangan pring nom .... mboten mekaten den guru? .....
mbalah koyo kethoprak yo .... :D :D


Rai Gedeg ki podo karo rak nduwe isin pak..

kados ngisor kawulo...:D

hendito
20-01-2010, 18:24
boso gawe kata " makan " itu buanyak jenise nang boso jawi :

- dhahar
- maem
- mangan
- nutul
- mbadhog
- nguntal
- nyekek
- ngencot
- ngeleg

ono maning ta rika?

xfire
20-01-2010, 18:24
suwi2 mumet ki moco tulisan jowo alus kabeh :laugh:
ajarono alon2 po yo :D

Mecicil
20-01-2010, 18:29
boso gawe kata " makan " itu buanyak jenise nang boso jawi :

- dhahar
- maem
- mangan
- nutul
- mbadhog
- nguntal
- nyekek
- ngencot
- ngeleg

ono maning ta rika?

- Notol
- nggaglak :D

hendito
20-01-2010, 18:29
suwi2 mumet ki moco tulisan jowo alus kabeh :laugh:
ajarono alon2 po yo :D
lah mumet sirah jenengan ta? nggih di damel gampil mas. mboten usah didamel mumet ...

ruminyin kan ( tasik SD-SMP ) kan wonten pelajaran boso jawi. nopo jenengan mboten mlebet? utawi mbolos? hehehe

leekui
20-01-2010, 18:30
asekk....bisa buat belajar lg neh..,ajarin ane donk gan..ane kagak bisa neh..... :D
anu..itu loh..ada yg saya mau tanyakan donk..
1.bahasa jawa ada tingkatan berapa macam ya...
2.intonasi nada pada pengucapan kata itu pegimane ya..
3.apakah ada persamaan kata/pengucapan dan makna antara bahasa jawa barat,jawa tengah dan jawa timur..

ulil albab ismail
20-01-2010, 18:31
waduh kangmas sakniki kok rencang ning inggil kulu nutur ngagem boso kromo.
kulo nyuwun pangapunten sing kathah,menawi wonten tumindak sing kurang sae.


*cok kaku tanganku nulis koyo ngono :laugh:

xfire
20-01-2010, 18:34
lah mumet sirah jenengan ta? nggih di damel gampil mas. mboten usah didamel mumet ...

ruminyin kan ( tasik SD-SMP ) kan wonten pelajaran boso jawi. nopo jenengan mboten mlebet? utawi mbolos? hehehe
weleh2 kangmas, piye carane ra mumet..jelas2 iki ra mudeng blas karo tulisan mbah mecicil karo sip_banget kui lho :laughatr:
kulo mlebet sekolah engkang jakarta tapi menawi wong tuo damel pasuruan dadine mung isone koyok ngene ae :D

*sumpah ki, mbulet tenan suwi nulise :laugh:

masajie
20-01-2010, 18:41
asekk....bisa buat belajar lg neh..,ajarin ane donk gan..ane kagak bisa neh..... :D
anu..itu loh..ada yg saya mau tanyakan donk..
1.bahasa jawa ada tingkatan berapa macam ya...
2.intonasi nada pada pengucapan kata itu pegimane ya..
3.apakah ada persamaan kata/pengucapan dan makna antara bahasa jawa barat,jawa tengah dan jawa timur..

1. dari terendah sampai tertinggi : ngoko, ngoko andhap, madhya, madhyantara, kromo, kromo inggil, bagongan, kedhaton...

2. harus praktek bro.. gk bisa kl ditulis :D

3. ada yang sama ada yang tidak

Wayang-NT
20-01-2010, 18:42
boso gawe kata " makan " itu buanyak jenise nang boso jawi :

- dhahar
- maem
- mangan
- nutul
- mbadhog
- nguntal
- nyekek
- ngencot
- ngeleg

ono maning ta rika?

dalat
..... opo meneh yo .... lali je :D

ulil albab ismail
20-01-2010, 18:44
asekk....bisa buat belajar lg neh..,ajarin ane donk gan..ane kagak bisa neh..... :D
anu..itu loh..ada yg saya mau tanyakan donk..
1.bahasa jawa ada tingkatan berapa macam ya...
2.intonasi nada pada pengucapan kata itu pegimane ya..
3.apakah ada persamaan kata/pengucapan dan makna antara bahasa jawa barat,jawa tengah dan jawa timur..

1.ada 3 kromo inggil, kromo alus, dan ngoko.
2.susah di jawab pake tulisan :p
3.beda-beda bro heheh :p

mudah2an bawah ane ada yangmo jelasin lebih rinci

masajie
20-01-2010, 18:50
1.ada 3 kromo inggil, kromo alus, dan ngoko.
2.susah di jawab pake tulisan :p
3.beda-beda bro heheh :p

mudah2an bawah ane ada yangmo jelasin lebih rinci


udah gw jelasin di depan mbah :p

leekui
20-01-2010, 18:54
1. dari terendah sampai tertinggi : ngoko, ngoko andhap, madhya, madhyantara, kromo, kromo inggil, bagongan, kedhaton...

2. harus praktek bro.. gk bisa kl ditulis :D

3. ada yang sama ada yang tidak

1. perbedaan kata/pengucapan maupun makna dr 8 tingkatan apakah ada
2. waduh..praktek sama siapa ya...:notsure:
3. klo kita berdialognya didalam tread ini make bahasa jawa tengah,jawa timur atau dicampur, trus mengacu ke no.1 itu make yg mana ya.. :confused:

Mecicil
20-01-2010, 19:02
asekk....bisa buat belajar lg neh..,ajarin ane donk gan..ane kagak bisa neh..... :D
anu..itu loh..ada yg saya mau tanyakan donk..
1.bahasa jawa ada tingkatan berapa macam ya...
2.intonasi nada pada pengucapan kata itu pegimane ya..
3.apakah ada persamaan kata/pengucapan dan makna antara bahasa jawa barat,jawa tengah dan jawa timur..

1. udah ada yang jawab..:D

2 example :
panas, panis, panus (biasa)
puanas, puanis, puanus (sangat panasnya)
puanase, puanise, puanuse (sangat panas sekali)
puanaseeeeee, Puaniseeeeee, puanuseeeee (sangat amat panas sekali):D
puanaseeeeee cok, Puaniseeeeee ndes, puanuseeeee su (Panas yang biasa diucapkan sesepuh di sini)3. Beda-beda tetapi satu jua..
Su, Puicexxx, bardiman (Kebiasaan Sesepuh jawa tengah dan DIY yang ada disini) :D
Cok, Dobol, (Kebiasaan Sesepuh Jawatimur yang ada disini) :D
Borokokok, (Kebiasaan Sesepuh jawa Barat yang ada disini) :D
Sok Teu Mode = On :bolt:

masajie
20-01-2010, 19:05
1. udah ada yang jawab..:D

2 example :
panas, panis, panus (biasa)
puanas, puanis, puanus (sangat panasnya)
puanase, puanise, puanuse (sangat panas sekali)
puanaseeeeee, Puaniseeeeee, puanuseeeee (sangat amat panas sekali):D
puanaseeeeee cok, Puaniseeeeee ndes, puanuseeeee su (Panas yang biasa diucapkan sesepuh di sini)3. Beda-beda tetapi satu jua..
Su, Puicexxx, bardiman (Kebiasaan Sesepuh jawa tengah dan DIY yang ada disini)
Cok, Dobol, (Kebiasaan Sesepuh Jawatimur yang ada disini)
Borokokok, (Kebiasaan Sesepuh jawa Barat yang ada disini)
Sok Teu Mode = On :bolt:


sopo kui mbahh :confused::confused::confused:

xfire
20-01-2010, 19:10
^ jelas ajiek lah sesepuh e, sopo maneh coba :laugh:

masajie
20-01-2010, 19:14
^ jelas ajiek lah sesepuh e, sopo maneh coba :laugh:


wogh.. menopo sampun nateh dahar sandal jepit?? :p:p:p

xfire
20-01-2010, 19:16
wogh.. menopo sampun nateh dahar sandal jepit?? :p:p:p
rame ae kon cok :laugh:
kulo iki sinau duduk misuh :laugh:

hendito
20-01-2010, 19:16
weleh2 kangmas, piye carane ra mumet..jelas2 iki ra mudeng blas karo tulisan mbah mecicil karo sip_banget kui lho :laughatr:
kulo mlebet sekolah engkang jakarta tapi menawi wong tuo damel pasuruan dadine mung isone koyok ngene ae :D

*sumpah ki, mbulet tenan suwi nulise :laugh:
sami niku kaliyan kulo. kulo malah aseli mboten jawani lho. tapi supados ngartos nggih belajar ingkang tekun

AnkLrG
20-01-2010, 19:16
1. udah ada yang jawab..:D

2 example :
panas, panis, panus (biasa)
puanas, puanis, puanus (sangat panasnya)
puanase, puanise, puanuse (sangat panas sekali)
puanaseeeeee, Puaniseeeeee, puanuseeeee (sangat amat panas sekali):D
puanaseeeeee cok, Puaniseeeeee ndes, puanuseeeee su (Panas yang biasa diucapkan sesepuh di sini)3. Beda-beda tetapi satu jua..
Su, Puicexxx, bardiman (Kebiasaan Sesepuh jawa tengah dan DIY yang ada disini) :D
Cok, Dobol, (Kebiasaan Sesepuh Jawatimur yang ada disini) :D
Borokokok, (Kebiasaan Sesepuh jawa Barat yang ada disini) :D
Sok Teu Mode = On :bolt:
Ngakak guling2 aku :laugh1:

ulil albab ismail
20-01-2010, 19:18
wogh.. menopo sampun nateh dahar sandal jepit?? :p:p:p


monggo di dahar sandal jepitnipun :laugh:

ini beberapa contoh gramar suroboyoan :laugh:

http://www.youtube.com/watch?v=4uhFoj9TXEI

http://www.youtube.com/watch?v=KkiO9Axt37Y

http://www.youtube.com/watch?v=JmfWK1oZJKM

http://www.youtube.com/watch?v=TeNmNTdZxXY

kathmandude
20-01-2010, 19:18
Wkakakakakak...
langsung dadi hot thred ki....

masajie
20-01-2010, 19:20
rame ae kon cok :laugh:
kulo iki sinau duduk misuh :laugh:


mboten misuh mas topix... namung sinau rusuh :laugh:


sami niku kaliyan kulo. kulo malah aseli mboten jawani lho. tapi supados ngartos nggih belajar ingkang tekun

cocok lik.. sumonggo dab momod saget sinau kalih rencang2 :p

Ngakak guling2 aku :laugh1:

nah.. iki sing ditunggu.. sana ngepel dulu kl mau belajar :p


monggo di dahar sandal jepitnipun :laugh:

monggo dikedapi mas kiyamat

hendito
20-01-2010, 19:21
1. udah ada yang jawab..:D

2 example :
panas, panis, panus (biasa)
puanas, puanis, puanus (sangat panasnya)
puanase, puanise, puanuse (sangat panas sekali)
puanaseeeeee, Puaniseeeeee, puanuseeeee (sangat amat panas sekali):D
puanaseeeeee cok, Puaniseeeeee ndes, puanuseeeee su (Panas yang biasa diucapkan sesepuh di sini)3. Beda-beda tetapi satu jua..
Su, Puicexxx, bardiman (Kebiasaan Sesepuh jawa tengah dan DIY yang ada disini) :D
Cok, Dobol, (Kebiasaan Sesepuh Jawatimur yang ada disini) :D
Borokokok, (Kebiasaan Sesepuh jawa Barat yang ada disini) :D
Sok Teu Mode = On :bolt:
niki ngajari mboten sae :p, kulo dados kelingan

konco soko palembang .. diajari mekaten

" jenengan djanc*k* nggih "

nguamuk tiyang jowone ... hahahaha

mbah mecicil .. menawi
- damp*t, djanc*k, gat*li .... khas wetan nopo nggih?

masajie
20-01-2010, 19:24
niki ngajari mboten sae :p, kulo dados kelingan

konco soko palembang .. diajari mekaten

" jenengan djanc*k* nggih "

nguamuk tiyang jowone ... hahahaha

mbah mecicil .. menawi
- damput, djancuk, gateli .... khas wetan nopo nggih?


leres kangmas........... :D:D

Mecicil
20-01-2010, 19:24
3. klo kita berdialognya didalam tread ini make bahasa jawa tengah,jawa timur atau dicampur, trus mengacu ke no.1 itu make yg mana ya.. :confused:


Sebetulnya bahasa jawa ada 3 tingkatan, : ngoko, Krama, Krama inggil

Bahasa ngoko dipakai untuk berbicara seumuran (Misalnya teman)
Bahasa Krama di pakai untuk berbicara pada orang yang di horamati (misalnya kakak)
Bahasa Krama inggil dipakai untuk berbica pada orang yang lebih dihormati lagi (Bapak/ibu/guru)

Example :

~ kowe(ngoko) - sampeyan(krama) - panjenengan(krama inggil)
~ aku - kulo - dalem
~ iki - niki - punika (diwoco meniko)


Nahhh kalo dicampur...

- kowe ajeng Nyekek punopo??
- Gandeng sak iki kawulo nembe ke mawon micek, mbok monggo tilem sesarengan..

lak yo lucu??? onone mung di CHIP ONLINE...:D:D:D

ulil albab ismail
20-01-2010, 19:27
^^hahaha khas wetan

ndak niki khas pundhi?

ndasm,kakeane

masajie
20-01-2010, 19:28
Sebetulnya bahasa jawa ada 3 tingkatan, : ngoko, Krama, Krama inggil

Bahasa ngoko dipakai untuk berbicara seumuran (Misalnya teman)
Bahasa Krama di pakai untuk berbicara pada orang yang di horamati (misalnya kakak)
Bahasa Krama inggil dipakai untuk berbica pada orang yang lebih dihormati lagi (Bapak/ibu/guru)

Example :

~ kowe(ngoko) - sampeyan(krama) - panjenengan(krama inggil)
~ aku - kulo - dalem
~ iki - niki - punika (diwoco meniko)


Nahhh kalo dicampur...

- kowe ajeng Nyekek punopo??
- Gandeng sak iki kawulo nembe ke mawon micek, mbok monggo tilem sesarengan..

lak yo lucu??? onone mung di CHIP ONLINE...:D:D:D


lebih detilnya ada 7 tingkatan mbah

dari terendah sampai tertinggi : ngoko, ngoko andhap, madhya, madhyantara, kromo, kromo inggil, bagongan, kedhaton...

Mecicil
20-01-2010, 19:30
lebih detilnya ada 7 tingkatan mbah

dari terendah sampai tertinggi : ngoko, ngoko andhap, madhya, madhyantara, kromo, kromo inggil, bagongan, kedhaton...

Woch iki luwih detai ketoke..

For EXEMPLE e su...:D

AnkLrG
20-01-2010, 19:31
nah.. iki sing ditunggu.. sana ngepel dulu kl mau belajar :p

Iyo mbah sarkem :o :laugh:

ulil albab ismail
20-01-2010, 19:32
Woch iki luwih detai ketoke..

For EXEMPLE e su...:D

bhuakakakkaka bakul jamu nesu

masajie
20-01-2010, 19:34
Woch iki luwih detai ketoke..

For EXEMPLE e su...:D

wkwkwwkwkwk... alon2 cuk :p


Iyo mbah sarkem :o :laugh:

jiangkrikkkkkkkkkk :laugh:


bhuakakakkaka bakul jamu nesu


:laugh::laugh:

Mecicil
20-01-2010, 19:38
Jam Istirohat......:D

Pertanyaannya : Tolong terjemahkan ke dalam Bahasa jawa Krama, Kalimat dibawah ini (Ayo anak-anak....):D


:cool:"SAYA BAWA TONG BESAR BANGET":cool:

xfire
20-01-2010, 19:44
jiangkrik, durung sinau beres moro2 wes ujian dadakan ae iki :laugh:

Think
20-01-2010, 19:47
huaakakakakakakakkaka ngekek ae lah aku :laughatr:

ulil albab ismail
20-01-2010, 19:47
^^nantok video nang halaman mburi wae. :laugh:

Wayang-NT
20-01-2010, 19:48
menawi saget pinangsulan ajeng dikado menopo njih lik? .... wah kecethit je nek ngomong kromo....ndi juragane seko kraton rung methungul .... :D

Think
20-01-2010, 20:22
^^nantok video nang halaman mburi wae. :laugh:
lagi di download lil, mengko nang kosan lagek di setel :laugh:

Mecicil
20-01-2010, 20:32
Pelajaran Tambahan :

KUPING = KAku lan jepiPING
GARWO = siGARane nyoWO
BEREM : njeBER karo meREM
Guru = di GUgu lan di tiRU
JUKIR = juru parkir
KRINGET = Kerih-kerih tur anget
KRIKIL = KeRI neng siKIL
SKUTER = Seru kaKU tur banTER
PAJEG : PAsokan aJEG
SumUk Gak KRingeteN : Susu dimUk-mUk gak kerih Kebangeten
WONGSO SUBALI = WONGe ra Sak sepirowO SUsune sak BAL voLI
KRIPIK = Kriyuk2 yur kemripik
KUPLUK = kaku tur nyempluk
GARPU= nek ra megar ra iso mlebu (grpu sepeda)
wedus = WEwe ra tau aDUS.
TUMO = kuTU ing rikMO
Gersang = seGER tur merangSANG
Setan = di beSET isine keTAN
RIZKY : RIkmo tipiZ tur kemaKY
MANTU = di eMAN lan di TUturi
Gedhang = di Geget bar maDHANG
SUPIR = SUkone mamPIR
RONDO ROYAL = wes rondho ora pathi kenyal..( maksude le gawe jadah ketan ora pulen ...)
NGARIT = mangap jur kejepit

xfire
20-01-2010, 20:36
SumUk Gak KRingeteN : Susu dimUk-mUk gak kerih Kebangeten
WONGSO SUBALI = WONGe ra Sak sepirowO SUsune sak BAL voLI
wakakaka, ono ono ae lah iki kangmasdab :laugh:
tambah ngeklek ae iki bengi2 :laugh:

leekui
20-01-2010, 20:45
:cool:"SAYA BAWA TONG BESAR BANGET":cool:



kula ngasta tong ageng ..... (... masih ada yg kurang dan gak tau :confused:)
ini bukan ya... kalo ditranslate jd bahasa jawa :(

Think
20-01-2010, 20:46
uedan jan lah :laughatr:

Mecicil
20-01-2010, 20:52
wakakaka, ono ono ae lah iki kangmasdab :laugh:
tambah ngeklek ae iki bengi2 :laugh:

Diwoco siji siji kang, ono sing pualing uapik...:bolt:

ulil albab ismail
20-01-2010, 21:20
kula ngasta tong ageng ..... (... masih ada yg kurang dan gak tau :confused:)
ini bukan ya... kalo ditranslate jd bahasa jawa :(

bener tuh heheheheheh.
tapi kok kaya rada aneh yah? :p

Think
20-01-2010, 21:21
wes jam sakmene... sinau dilanjutke nang kosan ae :p

Mecicil
20-01-2010, 21:27
kula ngasta tong ageng ..... (... masih ada yg kurang dan gak tau :confused:)
ini bukan ya... kalo ditranslate jd bahasa jawa :(

Rodok bener.

Dibiji 80.. :D:D:D:D:D

AgoeZ
20-01-2010, 21:50
Tembang Macapat POCUNG

Janma Agung
Tan manggon ing pangkatipun
Miwah raja brana
Gumantung aneng pakarti
Jro laksana angagungken kamanungsan
----------------------------------------------

Orang [dikatakan] besar
Bukan karena pangkatnya
Bukan [pula] karena kekayaanya
[Melainkan] Ditentukan oleh perbuatannya
Ia [yang mem] personifikasi kemanusiaan

tembang punika sae nggih. http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/71.gif

brewclaw
20-01-2010, 22:15
ampun mbahh, wong jatim arek suroboyo ora ngerti nggeh mboten.....

yakaduh
20-01-2010, 22:32
Mbok nek urusan ngoko, ndang ngundang2 aku

Mecicil
20-01-2010, 22:37
Mbok nek urusan ngoko, ndang ngundang2 aku

PUICEXXXXXXXXXXX...............

masajie
20-01-2010, 22:40
GOBLOG KABEH...

KULA MBETO TONG AGENG SANGET

DISIMAK NDES http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/71.gif

puas MOT???

AgoeZ
20-01-2010, 22:48
mulih ah, arep turuk, eh turu. sesuk arep tuku hardisk nyang Jogja. :D
enake sesuk nginep ora yo? :whistle:

mpitiks
20-01-2010, 22:49
wkwkwkwk....wasyem...ono thread kyok ngene! :rofl::rofl::rofl:

Mecicil
20-01-2010, 22:50
GOBLOG KABEH...

KULA MBETO TONG AGENG SANGET

DISIMAK NDES http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/71.gif

puas MOT???

Wuakakakakkaaaaaakaaka

Ingin Ramalan Kejawen....Langsung ke TKP Gan..>>>>>> RAMALAN SU (http://ki-demang.com/php_files/02%20kalender%20weton%20on%20line.php)

Ndisik tak nggo Ngramal NOMER TOGEL manjurrrr.. saiki TOGEL e wes kukut..:tantrum:

ta_vip
20-01-2010, 22:54
Sugeng = Susune Ageng
DEWO = Gede tur dowo
:D:D:D
sak mene sek

yakaduh
20-01-2010, 22:55
@agoez: iki aku arep adol hdd mbah nek gelem ndang pm

Ora urus sinau, seng penting duwit

@mecicil: ngenteni tak pisui ta? Tel...

AgoeZ
20-01-2010, 22:59
@agoez: iki aku arep adol hdd mbah nek gelem ndang pm

aku sesuk karo kancaku og tukune. :D
aku asline pengen jg sih karo sekalian ono isine, tp suk kapan2 wae yo kang. :)
opo tuku isine wae yo :ask: http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/71.gif

sip_banget
20-01-2010, 23:03
Pelajaran Tambahan :

RIZKY : RIkmo tipiZ tur kemaKY
buakakakakakakakakakakaka.. :laugh: :laugh:

masajie
20-01-2010, 23:07
mulih ah, arep turuk, eh turu. sesuk arep tuku hardisk nyang Jogja. :D
enake sesuk nginep ora yo? :whistle:


nek mboten sare yojo siyap2 dahar sandal jepit kemawon mbah


wkwkwkwk....wasyem...ono thread kyok ngene! :rofl::rofl::rofl:

absen kula tampi dab :D

Wayang-NT
20-01-2010, 23:15
absen dalu meniko paklik .... menopo sampun dugi mas gurunipun?

masajie
20-01-2010, 23:19
absen dalu meniko paklik .... menopo sampun dugi mas gurunipun?

guru menopo njih paklik??

gurumutan leres mboten?? :D

sip_banget
20-01-2010, 23:19
Pelajaran Tambahan :

KUPING = KAku lan jepiPING
GARWO = siGARane nyoWO
BEREM : njeBER karo meREM
Guru = di GUgu lan di tiRU
JUKIR = juru parkir
KRINGET = Kerih-kerih tur anget
KRIKIL = KeRI neng siKIL
SKUTER = Seru kaKU tur banTER
PAJEG : PAsokan aJEG
SumUk Gak KRingeteN : Susu dimUk-mUk gak kerih Kebangeten
WONGSO SUBALI = WONGe ra Sak sepirowO SUsune sak BAL voLI
KRIPIK = Kriyuk2 yur kemripik
KUPLUK = kaku tur nyempluk
GARPU= nek ra megar ra iso mlebu (grpu sepeda)
wedus = WEwe ra tau aDUS.
TUMO = kuTU ing rikMO
Gersang = seGER tur merangSANG
Setan = di beSET isine keTAN
RIZKY : RIkmo tipiZ tur kemaKY
MANTU = di eMAN lan di TUturi
Gedhang = di Geget bar maDHANG
SUPIR = SUkone mamPIR
RONDO ROYAL = wes rondho ora pathi kenyal..( maksude le gawe jadah ketan ora pulen ...)
NGARIT = mangap jur kejepit


kulo tambahi njih:

SKUTER = Seru kaKU tur banTER
pajak = pajeg : PAsokan aJEG / setoran rutin...
TEYONG KEMILING = senTE doYONG deKEMi maLING
BULAN KIRNO = tumBU neng daLAN singKIRNO
RUKNDULNAHI = jeRUK gemanDUL dipaNAHI
MAS ROSO = MAju Setitik ROdo Sak ronO !
kon geser kamsude kang.... wehehehehe....
SUMANTO = SUenenge MAnganN Tt Orang.
hik hik hik.... geli.
DUWIT = kuDU di iWIT-iWIT (maksute ojo boros)
SUMUK = SUwe le ngeMUK-eMUK
PANAS = PANcene Neng ngisor Srengenge
ngarit = mangap jur kejepit
Gethuk = Digeget Manthuk-manthuk
bathuk = bahaya yen kethuthuk (iso pecas ndahe)
sikut = sisihe brukut (nggon dhodho, yen ra brukut ndak ketok ****ne)
gelas = nek tuGEL ra keno diLAS
SURIP : KeSUsu uRIP ...(karapanku kie)
SEBAH : SEsek di teBAH-teBah
SiNOM : ISeh Nom
IPAK TUKIK ICIP TURI = aI paPAK meTU diKIK aI linCIP meTU keRI

Think
21-01-2010, 02:39
ngekek aku ndelok video seng di share karo si ulil :laughatr:

masajie
21-01-2010, 02:51
ngekek aku ndelok video seng di share karo si ulil :laughatr:


sopo sing PEKOK ngga :D:D

Think
21-01-2010, 03:00
sopo sing PEKOK ngga :D:D
mboh yaaaa :laughatr::laughatr::laughatr:

masajie
21-01-2010, 03:10
mboh yaaaa :laughatr::laughatr::laughatr:

http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/76.gifhttp://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/76.gifhttp://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/76.gifhttp://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/76.gif

mad75
21-01-2010, 03:11
Waaah..., ing CHIP onten sinau basa Jawa toh hehehehe..., kulo nembe ngertos...

hendito
21-01-2010, 05:33
Mbok nek urusan ngoko, ndang ngundang2 aku
tembang macapat ta cak? yok yak yok wis ... melu bae-lah ... monggo diantos.

yakaduh
21-01-2010, 08:02
Kawuroh boso jowo:

Piring - sepine nek lagi miring
Gelas - tugel ra iso dilas
Cengkir - kencenge mikir

LeBond_007
21-01-2010, 09:16
asem, kok pepak boso jowoku ilang yo :ask:
buku keramatku kae :D

ulil albab ismail
21-01-2010, 09:28
^^buku jaman smp gawe krepe'an pas ulangan :laugh:

xfire
21-01-2010, 09:36
^ wakaka, krepean :laugh:
dadi eling masa2 pas alime aku mbiyen smp sma :laugh:

sip_banget
21-01-2010, 10:18
kocap kacarito den baguse agos mboten dados rawuh dumateng jogja. njih pripun malih nik mekaten.


njih monggo disekecaaken sederek-sederek. kawulo tumut mawon.. dipun jagi njih tutukipun, nggih itung-itung ngrewangi rencangipun nyinau njih..


sumonggo....

Mr Ckp
21-01-2010, 10:26
weeeiiitt, ladalah ki aku keriiii adoh banget, ra ngerti ono trit koyo ngene :D:D
@TS : aku melu yo :D:D

ulil albab ismail
21-01-2010, 10:32
maho entuk mlebu pora ki?
satpam sing jogo gerbang piye sih kerjone

Mr Ckp
21-01-2010, 10:38
^^ jigurr ki :laugh: aku dudu maho,dab!! :laugh:
hahahha...... satpam bar kelebon kae gek angguk2 nang pinggir kalen mangan krikil :laugh: :laugh:

Think
21-01-2010, 10:48
ono ajaran opo meneh ki soal boso jowo?? :D

sip_banget
21-01-2010, 10:50
ono ajaran opo meneh ki soal boso jowo?? :D
mbenjang enjang badhe tumut mboten mas? :D:D:D

Mr Ckp
21-01-2010, 10:51
ono ajaran opo meneh ki soal boso jowo?? :D
iki mbokne budi....:laugh:
iki ramane budi....:laugh:
ibu karo bapak lunga nang pasar beringaharjo karo ngesot :laugh:

Think
21-01-2010, 10:51
mbenjang enjang badhe tumut mboten mas? :D:D:D
ra mudeng pakdhe :laugh:

Mecicil
21-01-2010, 10:54
ra mudeng pakdhe :laugh:

Sesok arep melu hora su..:cool:

xfire
21-01-2010, 10:55
Sesok arep melu hora su..:cool:
pasti langsung mudeng cak :laugh:

Think
21-01-2010, 10:58
Sesok arep melu hora su..:cool:
oalah.... iku artine tho :laugh:

masajie
21-01-2010, 11:01
http://img687.imageshack.us/img687/8232/agoz.png

Think
21-01-2010, 11:02
oalah si mbah TS piye sih
http://img46.imageshack.us/img46/7496/emokaskusmahosmall2.gif

Mecicil
21-01-2010, 11:03
Filem Hollywood Versi Jawa..

Die Hard -- Matine Angel
Die Hard II -- Matine Angel Tenan
Die Hard III With A Vengeance -- Kowe Kok Ra Mati2 yo?
Enemy at the gates -- Musuhe Wis Tekan Gapuro
Batman Forever -- Ngembat Saklawase
Remember the Titans -- eling Titan-titan
Bad Boys -- Bocah-bocah Uelek
Sleepless in Seattle -- Keturon neng Seattle
Lost in Space -- Ilang Nang Awang-awang
X-Men -- Wong Lanang Saru
X-Men 2 -- Wong Lanang Saru Banget
X-Men 3 (Belum dirilis) -- Aming
Cheaper by Dozen -- Tumbas Selusin Langkung Murah
The Cooler -- Selot Adem
Paycheck -- Kasbon
Independence Day -- Pitulasan
The Day After Tomorrow -- Sesuk
Die Another Day -- Modare Ojo Saiki
There is Something About Marry -- Meri Ono apa-apane
Silence of the Lamb -- Wedhuse Mutung
All The Pretty Horses -- Jarane Ayu2
Planet of the Apes -- Planete Wong Apes
Gone in Sixty Second -- Minggat Sak cepete
Original Sin -- Dosa Tenanan
Mummy Returns -- Mami-mami podo Mudik
The Abyss -- Entek-entekan
Copycat -- Kopi Kucing (nggo konco Sego Kucing)
Seabiscuit -- Klethikan Neng Laut
Freddy vs Jason -- gelut
Terminator -- Terminal Montor
How To Lose A Guy in 10 Days -- Ya opo Carane Megat Wong Lanang mung 10 Dino
Lord Of The Ring -- pedagang akik...
Deep Impact -- Ngantem Njero
Million Dollar Baby -- Genjik Regone Sayuto
Blackhawk Down -- Manuk ireng kenek bedhil
Saving Private Ryan -- Ngelesi privat mas rian (pancene gobol tenan opo?)
Dumb and Dumber -- Wong Goblok lan guoooblok tenan

masajie
21-01-2010, 11:05
Filem Hollywood Versi Jawa..

Die Hard -- Matine Angel
Die Hard II -- Matine Angel Tenan
Die Hard III With A Vengeance -- Kowe Kok Ra Mati2 yo?
Enemy at the gates -- Musuhe Wis Tekan Gapuro
Batman Forever -- Ngembat Saklawase
Remember the Titans -- eling Titan-titan
Bad Boys -- Bocah-bocah Uelek
Sleepless in Seattle -- Keturon neng Seattle
Lost in Space -- Ilang Nang Awang-awang
X-Men -- Wong Lanang Saru
X-Men 2 -- Wong Lanang Saru Banget
X-Men 3 (Belum dirilis) -- Aming
Cheaper by Dozen -- Tumbas Selusin Langkung Murah
The Cooler -- Selot Adem
Paycheck -- Kasbon
Independence Day -- Pitulasan
The Day After Tomorrow -- Sesuk
Die Another Day -- Modare Ojo Saiki
There is Something About Marry -- Meri Ono apa-apane
Silence of the Lamb -- Wedhuse Mutung
All The Pretty Horses -- Jarane Ayu2
Planet of the Apes -- Planete Wong Apes
Gone in Sixty Second -- Minggat Sak cepete
Original Sin -- Dosa Tenanan
Mummy Returns -- Mami-mami podo Mudik
The Abyss -- Entek-entekan
Copycat -- Kopi Kucing (nggo konco Sego Kucing)
Seabiscuit -- Klethikan Neng Laut
Freddy vs Jason -- gelut
Terminator -- Terminal Montor
How To Lose A Guy in 10 Days -- Ya opo Carane Megat Wong Lanang mung 10 Dino
Lord Of The Ring -- pedagang akik...
Deep Impact -- Ngantem Njero
Million Dollar Baby -- Genjik Regone Sayuto
Blackhawk Down -- Manuk ireng kenek bedhil
Saving Private Ryan -- Ngelesi privat mas rian (pancene gobol tenan opo?)
Dumb and Dumber -- Wong Goblok lan guoooblok tenan







ojo dientekke kuotane won :mad::mad:

Think
21-01-2010, 11:07
Filem Hollywood Versi Jawa..

Die Hard -- Matine Angel
Die Hard II -- Matine Angel Tenan
Die Hard III With A Vengeance -- Kowe Kok Ra Mati2 yo?
Enemy at the gates -- Musuhe Wis Tekan Gapuro
Batman Forever -- Ngembat Saklawase
Remember the Titans -- eling Titan-titan
Bad Boys -- Bocah-bocah Uelek
Sleepless in Seattle -- Keturon neng Seattle
Lost in Space -- Ilang Nang Awang-awang
X-Men -- Wong Lanang Saru
X-Men 2 -- Wong Lanang Saru Banget
X-Men 3 (Belum dirilis) -- Aming
Cheaper by Dozen -- Tumbas Selusin Langkung Murah
The Cooler -- Selot Adem
Paycheck -- Kasbon
Independence Day -- Pitulasan
The Day After Tomorrow -- Sesuk
Die Another Day -- Modare Ojo Saiki
There is Something About Marry -- Meri Ono apa-apane
Silence of the Lamb -- Wedhuse Mutung
All The Pretty Horses -- Jarane Ayu2
Planet of the Apes -- Planete Wong Apes
Gone in Sixty Second -- Minggat Sak cepete
Original Sin -- Dosa Tenanan
Mummy Returns -- Mami-mami podo Mudik
The Abyss -- Entek-entekan
Copycat -- Kopi Kucing (nggo konco Sego Kucing)
Seabiscuit -- Klethikan Neng Laut
Freddy vs Jason -- gelut
Terminator -- Terminal Montor
How To Lose A Guy in 10 Days -- Ya opo Carane Megat Wong Lanang mung 10 Dino
Lord Of The Ring -- pedagang akik...
Deep Impact -- Ngantem Njero
Million Dollar Baby -- Genjik Regone Sayuto
Blackhawk Down -- Manuk ireng kenek bedhil
Saving Private Ryan -- Ngelesi privat mas rian (pancene gobol tenan opo?)
Dumb and Dumber -- Wong Goblok lan guoooblok tenan





:laughatr::laughatr::laughatr::laughatr:

Mecicil
21-01-2010, 11:14
ojo dientekke kuotane won


:watchtv::watchtv::watchtv::watchtv::watchtv:
:watchtv::watchtv::watchtv::watchtv::watchtv:

masajie
21-01-2010, 11:16
:watchtv::watchtv::watchtv::watchtv::watchtv:



:nosepick::nosepick::nosepick::nosepick::nosepick:

Mr Ckp
21-01-2010, 11:21
^^eh..ketemu kro jangkrik manehh...wwkwkwkwk :laugh:

Wayang-NT
21-01-2010, 11:22
Filem Hollywood Versi Jawa..

Die Hard -- Matine Angel
Die Hard II -- Matine Angel Tenan
Die Hard III With A Vengeance -- Kowe Kok Ra Mati2 yo?
Enemy at the gates -- Musuhe Wis Tekan Gapuro
Batman Forever -- Ngembat Saklawase
Remember the Titans -- eling Titan-titan
Bad Boys -- Bocah-bocah Uelek
Sleepless in Seattle -- Keturon neng Seattle
Lost in Space -- Ilang Nang Awang-awang
X-Men -- Wong Lanang Saru
X-Men 2 -- Wong Lanang Saru Banget
X-Men 3 (Belum dirilis) -- Aming
Cheaper by Dozen -- Tumbas Selusin Langkung Murah
The Cooler -- Selot Adem
Paycheck -- Kasbon
Independence Day -- Pitulasan
The Day After Tomorrow -- Sesuk
Die Another Day -- Modare Ojo Saiki
There is Something About Marry -- Meri Ono apa-apane
Silence of the Lamb -- Wedhuse Mutung
All The Pretty Horses -- Jarane Ayu2
Planet of the Apes -- Planete Wong Apes
Gone in Sixty Second -- Minggat Sak cepete
Original Sin -- Dosa Tenanan
Mummy Returns -- Mami-mami podo Mudik
The Abyss -- Entek-entekan
Copycat -- Kopi Kucing (nggo konco Sego Kucing)
Seabiscuit -- Klethikan Neng Laut
Freddy vs Jason -- gelut
Terminator -- Terminal Montor
How To Lose A Guy in 10 Days -- Ya opo Carane Megat Wong Lanang mung 10 Dino
Lord Of The Ring -- pedagang akik...
Deep Impact -- Ngantem Njero
Million Dollar Baby -- Genjik Regone Sayuto
Blackhawk Down -- Manuk ireng kenek bedhil
Saving Private Ryan -- Ngelesi privat mas rian (pancene gobol tenan opo?)
Dumb and Dumber -- Wong Goblok lan guoooblok tenan







bardimanikkkk....tanggung jawab wetengku bongko....kakean ngekek....:D :D :D

masajie
21-01-2010, 11:24
^^eh..ketemu kro jangkrik manehh...wwkwkwkwk :laugh:


eh.. lapor TS..
MAHO ora neng kene.. iki OOT..
ono komunitas MAHO to neng komunity..

hush hush:laugh: :p

Mr Ckp
21-01-2010, 11:26
eh.. lapor TS..
MAHO ora neng kene.. iki OOT..
ono komunitas MAHO to neng komunity..

hush hush:laugh: :p
dasar wong edan..sialan kowe jik :laugh: kro konco **** kok koyo ngono :laugh:

masajie
21-01-2010, 11:27
dasar wong edan..sialan kowe jik :laugh: kro konco **** kok koyo ngono :laugh:


ha koe rung njatah aku rokok dino iki to :p:p

Mr Ckp
21-01-2010, 11:30
ha koe rung njatah aku rokok dino iki to :p:p
rokok lintingan po dab?? :laugh: aku ngekeki kowe rokok, tur kowe wenehi aku core i7 975 :bolt: :laugh:

Think
21-01-2010, 11:39
ono bagi2 core i7??? :ask:

ulil albab ismail
21-01-2010, 11:59
Filem Hollywood Versi Jawa..

Die Hard -- Matine Angel
Die Hard II -- Matine Angel Tenan
Die Hard III With A Vengeance -- Kowe Kok Ra Mati2 yo?
Enemy at the gates -- Musuhe Wis Tekan Gapuro
Batman Forever -- Ngembat Saklawase
Remember the Titans -- eling Titan-titan
Bad Boys -- Bocah-bocah Uelek
Sleepless in Seattle -- Keturon neng Seattle
Lost in Space -- Ilang Nang Awang-awang
X-Men -- Wong Lanang Saru
X-Men 2 -- Wong Lanang Saru Banget
X-Men 3 (Belum dirilis) -- Aming
Cheaper by Dozen -- Tumbas Selusin Langkung Murah
The Cooler -- Selot Adem
Paycheck -- Kasbon
Independence Day -- Pitulasan
The Day After Tomorrow -- Sesuk
Die Another Day -- Modare Ojo Saiki
There is Something About Marry -- Meri Ono apa-apane
Silence of the Lamb -- Wedhuse Mutung
All The Pretty Horses -- Jarane Ayu2
Planet of the Apes -- Planete Wong Apes
Gone in Sixty Second -- Minggat Sak cepete
Original Sin -- Dosa Tenanan
Mummy Returns -- Mami-mami podo Mudik
The Abyss -- Entek-entekan
Copycat -- Kopi Kucing (nggo konco Sego Kucing)
Seabiscuit -- Klethikan Neng Laut
Freddy vs Jason -- gelut
Terminator -- Terminal Montor
How To Lose A Guy in 10 Days -- Ya opo Carane Megat Wong Lanang mung 10 Dino
Lord Of The Ring -- pedagang akik...
Deep Impact -- Ngantem Njero
Million Dollar Baby -- Genjik Regone Sayuto
Blackhawk Down -- Manuk ireng kenek bedhil
Saving Private Ryan -- Ngelesi privat mas rian (pancene gobol tenan opo?)
Dumb and Dumber -- Wong Goblok lan guoooblok tenan






puiiiiiiiiiiiiceeeeeeeeeeeek cok.
gatel ki wkwkwkwkwkwkwkwk
wetengku kram

Mecicil
21-01-2010, 12:30
Monggo Dipraktekke, resiko tanggung dewek...:cool::cool:



AJI PUDHAR JATI Sun matek ajiku pudhar jati
Ndamar sasi ngabut ijo
Ngrerepi lumiyating kodrat
Manunggaluh pangesuh
Mijil saking manoning wulu salamba
Titis tatas trengginas
Manceping kuku
Bareng waluyaning jati
Jumedhul lan tumuju ing swarga gandhul kang ana ing.....


AJI RAJUT SAYUTA Srigalih srigana balungkerti panjerwénda
Kun kusnun kamiraga limahela angkerut
Lobang sohanara manghikat tanang gaib
Gabu guré sénawa réyasa tumedhuh mariling
Bumi liyap-liyup tami timanintrim
Hong suwéru, hong suwéla, hong sengkang mercu buana

Carane : nganggo yuyu ditaleni pucuking janur, tancepke pinggiraning peceren. Maca mantrane ping 11, wektune bakda maghrib-isya. Hio dicekel madhep umah.
Gunane : nggo nyekel bangsaning alus kayata; tuyul, slemet, tongtongsot, buta abang.
Alate : yuyu, hio, janur 2.


AJI PAWUJUD (kyai pangudal jagad) Lir-kilir kilur kumbang, kumbangé janur
Cah cilik turu kasur ibuné kondur
Le kondur wau dalu, dioyak gotsu
Gotsuné gotsu jénggot, sing duwé sarbot
Sarbot sarbot séta, lé turu ngliga.

Alate : kembang telon, minyak tala (lenga mambu)


AJI TUNGGAK SEMI Hong Ywang kala dharma 3x
Hong Manik hingkang kara
Setiaji mring kartika yuwana dharma
Tembang tadhah sariraning bumi
Ngantariksa mring swara kandha
Hong salulabang
Hong swéha damang
Hong kasuring kasantikan

Carane : nglinang sukma, tangan saluku tunggal skil njejak bantala, nutup babahan hawa sanga, mantra diwaca 9x selama 21 dina. Pas weton.


AJI PANUNTUN Sun matek ajiku panuntun
Ratu-ratuning gaib titahing dzat kang wekas
Mbithi pujangga netra hangeneng ngenering kartika
Dwi wasésa-wasésaning jagad-jagading tunggal
Nebak napak mawi punarpa carita
Lahumahéra, lahumahésa, damar dinamat
Hong sampyuh sekaring jagad, hong sekar téja tamulagiri
Kanthi-kanthiling sikep, samahumul biliridhoi anawangsa saluilla
Byar pinetep kuncara ing galih, kyai wiratapa, kyai jaladara, kyai bintisaluka
Kyai anggawarna, sigrang anahulu lia abulitang
Hong...9x

Carane ; diwatek jam 1 wengi.


AJI SLAMET SANGGAR BINTANG Bismillahirrohmanirrohim
Allahu badan ingsun, panjuru papat
Pangesuhing raga dadi, sanghyang tunggal pancering memanon luh
Salamba, déwi sekartaji panggiring naya mahakungkung sabdanira
Pluk ciplak cipluk cariking kamardikan
Panjidhadhap wuni taménging kautaman
Ersih kendalining mustakalèka, ngrebebeng nggarutama liyah mahpah
Lalikung kurudisiwi sambrur sarakadamah, liya-liyu pardédénarap
Siyong weliyemsi kohang menta ijo
Girlabu gor gatru gilang panolèh skatimahing maha suci

Carane ; diwatek jam 03.30
Godhong dhadhap diselehke dada
Godhong waru diselehke bun-bunan
Godhong sawo nggo lemek

ulil albab ismail
21-01-2010, 12:36
^^cok saiki suwu'e metu :laugh:

masajie
21-01-2010, 12:38
Monggo Dipraktekke, resiko tanggung dewek...:cool::cool:


AJI PUDHAR JATISun matek ajiku pudhar jati
Ndamar sasi ngabut ijo
Ngrerepi lumiyating kodrat
Manunggaluh pangesuh
Mijil saking manoning wulu salamba
Titis tatas trengginas
Manceping kuku
Bareng waluyaning jati
Jumedhul lan tumuju ing swarga gandhul kang ana ing.....

AJI RAJUT SAYUTASrigalih srigana balungkerti panjerwénda
Kun kusnun kamiraga limahela angkerut
Lobang sohanara manghikat tanang gaib
Gabu guré sénawa réyasa tumedhuh mariling
Bumi liyap-liyup tami timanintrim
Hong suwéru, hong suwéla, hong sengkang mercu buana

Carane : nganggo yuyu ditaleni pucuking janur, tancepke pinggiraning peceren. Maca mantrane ping 11, wektune bakda maghrib-isya. Hio dicekel madhep umah.
Gunane : nggo nyekel bangsaning alus kayata; tuyul, slemet, tongtongsot, buta abang.
Alate : yuyu, hio, janur 2.

AJI PAWUJUD (kyai pangudal jagad)Lir-kilir kilur kumbang, kumbangé janur
Cah cilik turu kasur ibuné kondur
Le kondur wau dalu, dioyak gotsu
Gotsuné gotsu jénggot, sing duwé sarbot
Sarbot sarbot séta, lé turu ngliga.

Alate : kembang telon, minyak tala (lenga mambu)

AJI TUNGGAK SEMIHong Ywang kala dharma 3x
Hong Manik hingkang kara
Setiaji mring kartika yuwana dharma
Tembang tadhah sariraning bumi
Ngantariksa mring swara kandha
Hong salulabang
Hong swéha damang
Hong kasuring kasantikan

Carane : nglinang sukma, tangan saluku tunggal skil njejak bantala, nutup babahan hawa sanga, mantra diwaca 9x selama 21 dina. Pas weton.

AJI PANUNTUNSun matek ajiku panuntun
Ratu-ratuning gaib titahing dzat kang wekas
Mbithi pujangga netra hangeneng ngenering kartika
Dwi wasésa-wasésaning jagad-jagading tunggal
Nebak napak mawi punarpa carita
Lahumahéra, lahumahésa, damar dinamat
Hong sampyuh sekaring jagad, hong sekar téja tamulagiri
Kanthi-kanthiling sikep, samahumul biliridhoi anawangsa saluilla
Byar pinetep kuncara ing galih, kyai wiratapa, kyai jaladara, kyai bintisaluka
Kyai anggawarna, sigrang anahulu lia abulitang
Hong...9x

Carane ; diwatek jam 1 wengi.

AJI SLAMET SANGGAR BINTANGBismillahirrohmanirrohim
Allahu badan ingsun, panjuru papat
Pangesuhing raga dadi, sanghyang tunggal pancering memanon luh
Salamba, déwi sekartaji panggiring naya mahakungkung sabdanira
Pluk ciplak cipluk cariking kamardikan
Panjidhadhap wuni taménging kautaman
Ersih kendalining mustakalèka, ngrebebeng nggarutama liyah mahpah
Lalikung kurudisiwi sambrur sarakadamah, liya-liyu pardédénarap
Siyong weliyemsi kohang menta ijo
Girlabu gor gatru gilang panolèh skatimahing maha suci

Carane ; diwatek jam 03.30
Godhong dhadhap diselehke dada
Godhong waru diselehke bun-bunan
Godhong sawo nggo lemek


bardimanik... aku mbiyen yo ho o :laugh::laugh:

Mecicil
21-01-2010, 12:52
AVATAR Versi Jowo....:D:D:D:D

http://www.4shared.com/file/198206297/cbbfe54c/AVATAR_TEXT_JAWA.html

Think
21-01-2010, 13:02
wasu, lemote ram, upload nang lokal ngopo tho :laugh:

masajie
21-01-2010, 13:04
AVATAR Versi Jowo....:D:D:D:D

http://www.4shared.com/file/198206297/cbbfe54c/AVATAR_TEXT_JAWA.html


gwoblig... pidione dipost ndessssssssss

Mecicil
21-01-2010, 13:06
gwoblig... pidione dipost ndessssssssss

matamu ndak puicexxx, wong diandani aku ki raiso yo raiso..:p

masajie
21-01-2010, 13:10
matamu ndak puicexxx, wong diandani aku ki raiso yo raiso..:p


ADUS DISIK MAKANE...

AWAKMU BIYADEGGGG....

Mecicil
21-01-2010, 13:12
ADUS DISIK MAKANE...

AWAKMU BIYADEGGGG....


Ngopi yukkkkk............

Think
21-01-2010, 13:12
ADUS DISIK MAKANE...

AWAKMU BIYADEGGGG....
http://forum.megaxus.com/Smileys/default/ayambata.gifhttp://forum.megaxus.com/Smileys/default/ayambata.gifhttp://forum.megaxus.com/Smileys/default/ayambata.gifhttp://forum.megaxus.com/Smileys/default/ayambata.gifhttp://forum.megaxus.com/Smileys/default/ayambata.gif

Mr Ckp
21-01-2010, 13:13
^^sarap kabeh...wkwkwkkwkw.. :laugh: :laugh:
bar kontrol nang pakem ki..wkwkwkwk :laugh:

ulil albab ismail
21-01-2010, 13:22
BIYADEGGGG jek mending lah nduwurku iki pregus sak ndonyo pek dewe :laugh:

Mr Ckp
21-01-2010, 13:27
BIYADEGGGG jek mending lah nduwurku iki pregus sak ndonyo pek dewe :laugh:

bajigurrrr, ojo dikandak2 e yo :laugh: :laugh: kok kowe ngerti??? :laugh: bahaya ki...:D:D:D

Mecicil
21-01-2010, 13:47
BIYADEGGGG jek mending lah nduwurku iki pregus sak ndonyo pek dewe :laugh:


jebul Ngokoni dewe, wes tau ngambung mesti.. sebelah ngendi sing prengus lek???

shering pengalamane no, ngambung Mr.Ckp sing mambu prengus...:bolt:

Mr Ckp
21-01-2010, 13:50
^^lah, ngerti prengus kok di ambungg..hahaha.dasar **** wkwkwkwk :laugh: :laugh:

Think
21-01-2010, 13:52
bocah kok pekok kabeh sih :laughatr:

TSe yo nang endhi ki, ra tanggung jawab karo thread sing di gawe :laugh:

Mecicil
21-01-2010, 13:53
^^lah, ngerti prengus kok di ambungg..hahaha.dasar **** wkwkwkwk :laugh: :laugh:

Nek njenengan sing ngomong prengus kurang PALID...:D

mumpung ono sing ngakoni, kan sekalian tekon karo sing bersangkutan..:cool:

ulil albab ismail
21-01-2010, 13:53
jebul Ngokoni dewe, wes tau ngambung mesti.. sebelah ngendi sing prengus lek???

shering pengalamane no, ngambung Mr.Ckp sing mambu prengus...:bolt:


ra sah di ambung ambune tekan kene.
kok ketoke sliramu tresno tenan karo setan permen

Mr Ckp
21-01-2010, 13:56
^^selera ningrat yo koyo ngono kuwi..wkwkwkwkwk :D:D:D

Mecicil
21-01-2010, 13:58
ra sah di ambung ambune tekan kene.
kok ketoke sliramu tresno tenan karo setan permen

ayolahh cak.... kapan, nangendi, piye anune...
ngaku to ah....


Suwe-suwe sing sinau boso jowo sang soyo mbledos ndase iki...:D:D:D:D

Mr Ckp
21-01-2010, 14:02
iki trit suwe2 malah dadi penyakit :laugh: :laugh:

ulil albab ismail
21-01-2010, 14:04
cok kumpul2 nang kene ra sehat tenan ki

Mr Ckp
21-01-2010, 14:09
cok kumpul2 nang kene ra sehat tenan ki
salah sijine yo sampeyan niku :laugh: :laugh:

yakaduh
21-01-2010, 14:29
Cok suwe2 ususku njlimet

Mecicil
21-01-2010, 14:45
Cah kok do segawon kabeh



Translate (Cah kok do segawon kabeh)

Mecicil
21-01-2010, 15:01
Boso walikan jogja...

Carane dab :D


Aksara jowo baris 1 di pindah nang baris 3, baris 2 di pindah nang baris 4 lan sewalike baris 3 di pindah nang baris 1, baris 4 dipindah nang baris 2. kolom lan sandangane podo..
mbok menawi salah kawulo mung saget ngucap PUICEXXXX SALAH...:bolt:


1. ha na ca ra ka =======> pa dha ja ya nya
2. da ta sa wa la =======> ma ga ba tha nga
3. pa dha ja ya nya =====> ha na ca ra ka
4. ma ga ba tha nga =====> da ta sa wa la



tuladha (contoh) :

matamu ============> dagadu
kowé ==============> nyothé
turu ===============> gunyu
mangan ============> daladh
ayu ===============> paru
mas ===============> dab

kassle
21-01-2010, 15:04
marai gatel, pingin ngethak'i siji2 sing moro mrene

kathmandude
21-01-2010, 15:19
Numpang repost yo kang, ojo dipisuhi... :D


KAWRUH BASA (BAB PERKENTUTAN)


1. Wong sing ORA JUJUR.
Wong sing nek ngentut terus nyalahke wong liyo.

2. Wong GOBLOG
Wong sing ngampet ngentut nganti jam-jaman.

3. Wong sing jembar WAWASAN-e
Wong sing ngerti kapan kudu ngentut.

4. Wong sing SENGSORO
Wong sing pengin banget ngentut ning ora iso ngentut.

5. Wong sing "MISTERIUS"
Wong sing nek ngentut, wong liyo ora ono sing ngerti.

6. Wong sing GUGUPAN
Wong sing ujug-ujug nyetop entute nek pas lagi ngentut.

7. Wong sing PERCOYO awake dhewe (percaya diri)
Wong sing ngiro nek entute dhewe ambune wangi.

8. Wong KEJEM (sadis)
Wong sing nek ngentut nang amben terus ngibaske seprei-ne nang ambene koncone.

9. Wong sing ISINAN
Wong sing nek ngentut ora muni ning terus rumongso isin.

10. Wong sing STRATEGIS
Wong sing nylamurke entute kanthi ngguyu cekakakan.

11. Wong sing BODHO.
Wong sing nek bar ngentut terus ngunjal ambegan dienggo ngganti entute sing metu.

12. Wong CETHIL.
Wong sing nyadhangke entute (nek ngentut diencret hithik-thithik).

13. Wong SOMBONG
Wong sing seneng ngambu entute dhewe.

14. Wong RAMAH
Wong sing seneng ngambu entute wong liyo.

15. Wong sing ORA SENENG SRAWUNG
Wong sing nek ngentut ndhelik.

16. Wong PINTER
Wong sing niteni ambune entut tonggone.

17. Wong sing ATLETIS
Wong sing nek ngentut karo ngeden.

18. Wong JUJUR
Wong sing ngakoni nek bar ngentut.

19. Wong "AKUATIK" (iki boso jowone opo yo? tulung rek terjemahno)
Wong sing senenge ngentut nang njero banyu ben-e muni "blekuthuk-blekuthuk".

20. Wong SIAL
Wong sing nek ngentut mesthi katutan AMPASE.

Mecicil
21-01-2010, 15:22
Numpang repost yo kang, ojo dipisuhi... :D

Intine RAI ENTUT kui yo kang...:D:D:D:D

masajie
21-01-2010, 15:25
panyu lengip ki...

arep dalat sik neng lembayung...

kassle
21-01-2010, 17:01
mbah arep tekok ki, yen "jer besuki mawa beya" iku boso jowo opo dudu ?

Mecicil
21-01-2010, 18:37
mbah arep tekok ki, yen "jer besuki mawa beya" iku boso jowo opo dudu ?

Ehem mbok menowo bener.....
Nek salah yo Mung iso muni PUICEXXXXXXX SALAH...!!!:D

"Jer besuki mawa beya" kui arane UNGKAPAN boso jowo, sing kurang luwih artine "Sedoyo Lampah laku kudu ono jenenge Pangorbanan"

Tapi kui raiso di artekke sak petil sak petil dab, dadi bubrah mengko artine

Besuki = iso diartekke Penjoro (lak yo modar nek di artekke mengko, Mosok artine dadi "nek arep nang penjara mbayaro")
Mawa : Iso diatekke Geni (Iki malah medeni nek diartekke "nek pingin pinter ngobongo penjara")
Beya : Iso diartekke Duit (padahal hora mung duit tok sing dadi "tumbal" Cita-cita lan kekarepane", Iso perasaan pak dab, Contone "Katresnanku Ambyar Kuyohan")Wasu TS e ki rak tanggung jawab...
-

ulil albab ismail
21-01-2010, 18:45
^^TS ndelik ra iso njawab :laugh:

kassle
21-01-2010, 19:44
weeizzzz ... mbah mecicil pancen manteb tenan
ora koyo TS-e sing isih turu ning ngisor kasur, jape methe dab!

Mecicil
21-01-2010, 20:07
weeizzzz ... mbah mecicil pancen manteb tenan
ora koyo TS-e sing isih turu ning ngisor kasur, jape methe dab!

Lha misale TS e sesok ndene njuk di antemi wae piye???:cool::cool:

eviel wp
21-01-2010, 20:11
Ehem mbok menowo bener.....
Nek salah yo Mung iso muni PUICEXXXXXXX SALAH...!!!:D

"Jer besuki mawa beya" kui arane UNGKAPAN boso jowo, sing kurang luwih artine "Sedoyo Lampah laku kudu ono jenenge Pangorbanan"

Tapi kui raiso di artekke sak petil sak petil dab, dadi bubrah mengko artine
Besuki = iso diartekke Penjoro (lak yo modar nek di artekke mengko, Mosok artine dadi "nek arep nang penjara mbayaro")
Mawa : Iso diatekke Geni (Iki malah medeni nek diartekke "nek pingin pinter ngobongo penjara")
Beya : Iso diartekke Duit (padahal hora mung duit tok sing dadi "tumbal" Cita-cita lan kekarepane", Iso perasaan pak dab, Contone "Katresnanku Ambyar Kuyohan")
-
"Jer besuki mawa beya"----- Jer Basuki Mowo panas Om...:D
:D:D

Think
21-01-2010, 20:49
TS Pekok nang endhi ki, kok ra posting2

AgoeZ
21-01-2010, 21:52
http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif tenan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ngubek-ubek Jogjatronik sakawan muput ra ono sing dodolan WDC 750GB Green, pancen ndl*g*k tenan og!!! Ngesel2i awak thok!! :mad:

Sopo wae sing nggoleki kie, mreneo wae!!! Mumet ndasku saiki!!! :mad:

kriee
21-01-2010, 21:53
sampun mbah ,., :whistle:

Mecicil
21-01-2010, 21:55
http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif tenan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ngubek-ubek Jogjatronik sakawan muput ra ono sing dodolan WDC 750GB Green, pancen ndl*g*k tenan og!!! Ngesel2i awak thok!! :mad:

Sopo wae sing nggoleki kie, mreneo wae!!! Mumet ndasku saiki!!! :mad:


Nangendi kowe http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gifhttp://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gifhttp://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif

AgoeZ
21-01-2010, 22:00
aku ng omah kang, mumet ndasku rung entuk hdd. :(
lha koe ra melu futsal po :ask:

kassle
21-01-2010, 22:19
walah, di enteni sesok malah wis methu sak iki
ra sido ngantemi ki, wis nyiap'ke sumpit je

masajie
21-01-2010, 22:53
http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif tenan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ngubek-ubek Jogjatronik sakawan muput ra ono sing dodolan WDC 750GB Green, pancen ndl*g*k tenan og!!! Ngesel2i awak thok!! :mad:

Sopo wae sing nggoleki kie, mreneo wae!!! Mumet ndasku saiki!!! :mad:



aku ng omah kang, mumet ndasku rung entuk hdd. :(
lha koe ra melu futsal po :ask:



PUICEKKKKKKKKKKK... nek golek2 ki tekono wong yojo http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif

Think
21-01-2010, 22:59
PUICEKKKKKKKKKKK... nek golek2 ki tekono wong yojo http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/108.gif
huakakakakakakak :laughatr:

LeBond_007
21-01-2010, 23:26
badhe nambahi sethitik kemawon :D

Die Another Day -- Modare Ojo Saiki
Die Hard -- Matine Angel
Die Hard II -- Matine Angel Tenan
Die Hard III With A Vengeance -- Kowe Kok Ra Mati-Mati To?
Die Hard IV (Die) - Jan Tenanan, Arep Mati Kok Angel Tenan
Catwoman - Kucing Wedok
Man of Fire -- Wong Lanang Kesumuken
No Way Back -- Ora Iso Mulih (kesasar to?)
Just Married - Mantenan
Red Eye -- Matane Abang (klilipan opo?)
Casino Royale - Togel Akeh Duite
The Hoax -- Ngapusi
Harry Potter - Harry Dodol
Deja Vu -- Pangling
Gone With The Wind -- Wes Ewes Ewes, Bablas Angine
Because I Said So -- Dikandani Kok Ngeyel Temen Sih
Superman -- Gatot Koco

Death Race -- Balapan Marai Modar
Sex And The City : Lek Rung Rabi Ojo Ritek
the day after tomorrow-- sesuke
resident evil -- omahe setan
the matriks -- pelajarane SMA
the matriks reloaded -- mbaleni pelajaran SMA
the matriks revolution -- pelajaran SMA d anyari
epic movie -- film apik (ngece film lyane tnan)
twilight -- srengenge ra cheto
new moon -- sasi anyar (gajian kie)
eclipse -- bunderan ga mleker
breaking dawn -- nek ngising aj ngadeg
do it again -- njaluk duit truz (dapurmu kwi)
Iron Man -- Tukang Las Wesi
soldier of fortune -- prajurit raiso modar
stuck on you -- kecantol
billy jean (nek iki judul lagune jacko) -- tuku clono jeans
man of honor -- wong jaluk bayaran
night at the museum -- peteng
night at the museum 2 battle of smith sonian -- peteng tenan jik direwangi padu (ngopo kui hayo?)

Batman=kalong
Spiderman=seneneng tembok.
Spiderman 2=seneng banget karo tembok
Spiderman 3= jan..tenan ra gelem pisah karo tembok
Transformers=ganti2 rupo
Trasformers 2= ra konsisten karo rupone dhewe
Iron eagle=manuk wesi
Titanic=kapal kelep
Toy story=dolanan isa cerita
Toy story 2=dolanane cerita maneh
Shrek=buto ijo
Shrek 2=buto ijo (po ra bosen??)
Fast n furious=ngebut benjut

simba: king of lion-- simbah gerah sipilis
dragon ball : nogo'ne ngendog
final destination: swargo/ neroko
the marine -- wes ga lara
walking tall -- mlaku" nang duwur
doom -- kantjane benang
fantastic 4 -- wong 4 ra genah
home alone -- d tnggal wong tua
home alone 2 -- d tnggal meneh
home alone 3 -- jan wong tuane po ga glem ngopeni
home alone 4 -- wong tuane glem gawe ning wegah ngopeni tnan.
kung fu panda -- hamdani gelut
air combat -- gelut nan banyu
street fighter -- gelute gembel

monggo disruput unjukanipun :coffee:

ulil albab ismail
21-01-2010, 23:29
mari film saiki lagu d trnslate

All out of love (Air Supply):
Katresnan kebablasan

Goodbye (Air Supply):
Minggat

Lost in love (Air Supply):
Wes ora tresno

Making love out of nothing at all (Air Supply):
Gelo (jebule ora dibayar)

Grease (Bee Gees) :
Kinclong

How deep is your love (Bee Gees):
Duwekmu kok jero 'men

I started a joke (Bee Gees):
Wiwit ndagel

In the morning (Bee Gees):
Isuk utuk2

Saturday night fever (Bee Gees):
Meriang ning nekat ngapel

Summertime (jazz) :
Loro Panas

Stayin' alive (Bee Gees) :
Ora iso mati

Words (Bee Gees) :
Nggedebus

More than words (Extreme) :
Nggedebus pol

Highway star (Deep Purple) :
Jago trek-trek'an

Smoke on the water (Deep Purple) :
Umob (album 'Nggodog Wedang')

Soldier of fortune (Deep Purple) :
Prajurit raiso mati

Mama (Genesis) :
Mak'e

Another day in paradise (Phill Collins) :
Suk'mben ing swargo

Againts all odds (Phill Collins):
Ongko Ganep

All night long (Lionel Richie) :
Lek-lek'an(ngebyar)

Still (Lionel Richie) :
Isih (durung entek)

Stuck on you (Lionel Richie) :
Kecanthol

Truly (Lionel Richie) :
Tenan'e

Frozen (Madonna) :
Njendel

Like a virgin (Madonna) :
Ketok'e perawan

Don't cry for me, Argentina (Madonna) :
Ojo nangis, Sragen

Billy Jean (Michael Jackson) :
Tuku clono Levis

Black & white (Michael Jackson) :
Sebrangan dalan

Killing me softly (Roberta Flack) :
Di-ithik-ithik sak-modar'e

Release me (Engelbert Humperdinck) :
Cul'na aku

My way (Frank Sinatra) :
Sak-karepku

I don't like to sleep alone (Paul Anka) :
Kelon-ana aku

Fragile (Sting) :
Bentet

Hands clean (Alanis Morissette) :
Bar Wisuh

Believe (Cher) :
Percoyo

I still believe (Brenda K Star) :
Ngengkelan

Shy guy (Diana King) :
Clingus

Wild woman (Michael Learns to Rock) :
Morotuwo

Torn (Natallie Imbruglia) :
Suwek / dedel duel

Don't speak (No Doubt) :
Meneng'a wae

La copa de la via (Ricky Martin) :
Ayo bal-balan

Something stupid (R William & Nicole Kidman):
nggobloki

Kiss me (Sixpence None The Richer) :
Kismis

Viva forever (Spice Girls) :
Ketagihan wedak Viva

Uptown girl (Westlife) :
Wong wedok nggunung

Don't stop me now (Queen) :
Ojo Nggandoli

Bohemian rhapsody (Queen) :
Bu Hemi nge'Rap'

We will rock you (Queen) :
Balang2an watu

Always (Bon Jovi) :
Mesti ngono

Bed of roses (Bon Jovi) :
Peti mati

Alone (Heart) :
Ijen (album 'Kendel tenan')

Self control (Laura Branigan):
Poso

Warrior (Pat Benatar) :
Sepatu basket

The temple of the king (Rainbow) :
Candi

Sailing (Rod Stewart) :
Iseh Eling (ora edan)

Jump (Van Halen) :
Njondil (album 'Kaget')

Almost unreal (Roxette) :
Ora umum

Black magic woman (Santana) :
Mak Lampir

Smooth (Santana) :
Lunyu (album 'Kepleset')

Always somewhere (Scorpion) :
Mblayang wae

Still loving you (Scorpion) :
Ra duwe isin

So young (The Corrs) :
Bocah SD

After all (Al Jarreau) :
Entek2an

Forever young (Alphaville) :
Awet enom

Woman in love (Barbra Streisand) :
Suminten edan

Mandy (Barry Manilow) :
Adus

Suddenly (Billy Ocean) :
Mak-jegagik / uJUG uJUG

If (Bread) :
Yen

My heart will go on (Celine Dion) :
Loro hepatitis

The prayer (Andrea Bocelli & Celine Dion) :
Mbah Modin

I've never been to me (Charlene) :
Ora pernah kenal Tomi

Hard to say I'm sorry (Chicago) :
Kisinan

Zombie (Cranberries) :
Gendruwo

Boulevard (Dan Byrd) :
Dalan gede

Lady Valentine (David Gates) :
Putri Solo

Emotion (Destiny's Child) :
Muntab

If we hold on together (Diana Ross) :
Yen Gegandengan tangan

It's you (Dionne W & Stevie W) :
Jebul sliramu

Hotel California (Eagles) :
Losmen Kali Pepe

Big big world (Emilia) :
Donya'ne gedhe banget

In your eyes (George Benson) :
Blobok

Careless whisper (George Michael) :
Seneng rasan2

All I am (Heatwave) :
Serakah

I don't have the heart (James Ingram) :
Rempela thok

Just once (James Ingram) :
Sepisan wae

Beautiful girl (Jose Mari Chan) :
Cah ayu

To all the girls I loved before (Julio Iglesias) :
Kanggo randha-randhaku

Dust in the wind (Kansas) :
Lesus nggawa bledug

Pretty boy (M2M) :
Banci

Smile again (Manhatan Transfer) :
Ayo ngguyu (Waljinah)

Paint my love (Michael Learns to Rock) :
Nge-cet omahe pacar

I'll be here waiting for you (Richard Marx) :
Dak-cegat nyang kene

Become 1 (Spice Girls) :
Ilang siji

Babe (Styx) :
Maratuwa (Betawi)

Mermaid (Tatsuro Yamashita) :
Iwak ayu

Lea (Toto) :
Liyo (ora podo)

Just the way you are (Billy Joel) :
Sak-karepmu

Smoke gets in your eyes (jazz) :
Kakehan ngrokok

Long train running (Doobie W) :
Kepancal Sepur

All blues (George Benson) :
Kelunturan (biru kabeh)

O Danny boy (tradisional Irlandia) :
Jebul'e anake Dani!

Blueberry hill (Louis Armstrong):
Gunung Pare

Another clown (Leon) :
wong DPR

Think
21-01-2010, 23:41
waakakakakakakak akeh kamus anyar ki, wasuuu :laugh:

brewclaw
21-01-2010, 23:46
:laugh::laugh:
:laugh::laugh:
:laugh::laugh:
:laugh::laugh:
:laugh::laugh:

masajie
21-01-2010, 23:52
badhe nambahi sethitik kemawon :D

Die Another Day -- Modare Ojo Saiki
Die Hard -- Matine Angel
Die Hard II -- Matine Angel Tenan
Die Hard III With A Vengeance -- Kowe Kok Ra Mati-Mati To?
Die Hard IV (Die) - Jan Tenanan, Arep Mati Kok Angel Tenan
Catwoman - Kucing Wedok
Man of Fire -- Wong Lanang Kesumuken
No Way Back -- Ora Iso Mulih (kesasar to?)
Just Married - Mantenan
Red Eye -- Matane Abang (klilipan opo?)
Casino Royale - Togel Akeh Duite
The Hoax -- Ngapusi
Harry Potter - Harry Dodol
Deja Vu -- Pangling
Gone With The Wind -- Wes Ewes Ewes, Bablas Angine
Because I Said So -- Dikandani Kok Ngeyel Temen Sih
Superman -- Gatot Koco

Death Race -- Balapan Marai Modar
Sex And The City : Lek Rung Rabi Ojo Ritek
the day after tomorrow-- sesuke
resident evil -- omahe setan
the matriks -- pelajarane SMA
the matriks reloaded -- mbaleni pelajaran SMA
the matriks revolution -- pelajaran SMA d anyari
epic movie -- film apik (ngece film lyane tnan)
twilight -- srengenge ra cheto
new moon -- sasi anyar (gajian kie)
eclipse -- bunderan ga mleker
breaking dawn -- nek ngising aj ngadeg
do it again -- njaluk duit truz (dapurmu kwi)
Iron Man -- Tukang Las Wesi
soldier of fortune -- prajurit raiso modar
stuck on you -- kecantol
billy jean (nek iki judul lagune jacko) -- tuku clono jeans
man of honor -- wong jaluk bayaran
night at the museum -- peteng
night at the museum 2 battle of smith sonian -- peteng tenan jik direwangi padu (ngopo kui hayo?)

Batman=kalong
Spiderman=seneneng tembok.
Spiderman 2=seneng banget karo tembok
Spiderman 3= jan..tenan ra gelem pisah karo tembok
Transformers=ganti2 rupo
Trasformers 2= ra konsisten karo rupone dhewe
Iron eagle=manuk wesi
Titanic=kapal kelep
Toy story=dolanan isa cerita
Toy story 2=dolanane cerita maneh
Shrek=buto ijo
Shrek 2=buto ijo (po ra bosen??)
Fast n furious=ngebut benjut

simba: king of lion-- simbah gerah sipilis
dragon ball : nogo'ne ngendog
final destination: swargo/ neroko
the marine -- wes ga lara
walking tall -- mlaku" nang duwur
doom -- kantjane benang
fantastic 4 -- wong 4 ra genah
home alone -- d tnggal wong tua
home alone 2 -- d tnggal meneh
home alone 3 -- jan wong tuane po ga glem ngopeni
home alone 4 -- wong tuane glem gawe ning wegah ngopeni tnan.
kung fu panda -- hamdani gelut
air combat -- gelut nan banyu
street fighter -- gelute gembel

monggo disruput unjukanipun :coffee:


mari film saiki lagu d trnslate

All out of love (Air Supply):
Katresnan kebablasan

Goodbye (Air Supply):
Minggat

Lost in love (Air Supply):
Wes ora tresno

Making love out of nothing at all (Air Supply):
Gelo (jebule ora dibayar)

Grease (Bee Gees) :
Kinclong

How deep is your love (Bee Gees):
Duwekmu kok jero 'men

I started a joke (Bee Gees):
Wiwit ndagel

In the morning (Bee Gees):
Isuk utuk2

Saturday night fever (Bee Gees):
Meriang ning nekat ngapel

Summertime (jazz) :
Loro Panas

Stayin' alive (Bee Gees) :
Ora iso mati

Words (Bee Gees) :
Nggedebus

More than words (Extreme) :
Nggedebus pol

Highway star (Deep Purple) :
Jago trek-trek'an

Smoke on the water (Deep Purple) :
Umob (album 'Nggodog Wedang')

Soldier of fortune (Deep Purple) :
Prajurit raiso mati

Mama (Genesis) :
Mak'e

Another day in paradise (Phill Collins) :
Suk'mben ing swargo

Againts all odds (Phill Collins):
Ongko Ganep

All night long (Lionel Richie) :
Lek-lek'an(ngebyar)

Still (Lionel Richie) :
Isih (durung entek)

Stuck on you (Lionel Richie) :
Kecanthol

Truly (Lionel Richie) :
Tenan'e

Frozen (Madonna) :
Njendel

Like a virgin (Madonna) :
Ketok'e perawan

Don't cry for me, Argentina (Madonna) :
Ojo nangis, Sragen

Billy Jean (Michael Jackson) :
Tuku clono Levis

Black & white (Michael Jackson) :
Sebrangan dalan

Killing me softly (Roberta Flack) :
Di-ithik-ithik sak-modar'e

Release me (Engelbert Humperdinck) :
Cul'na aku

My way (Frank Sinatra) :
Sak-karepku

I don't like to sleep alone (Paul Anka) :
Kelon-ana aku

Fragile (Sting) :
Bentet

Hands clean (Alanis Morissette) :
Bar Wisuh

Believe (Cher) :
Percoyo

I still believe (Brenda K Star) :
Ngengkelan

Shy guy (Diana King) :
Clingus

Wild woman (Michael Learns to Rock) :
Morotuwo

Torn (Natallie Imbruglia) :
Suwek / dedel duel

Don't speak (No Doubt) :
Meneng'a wae

La copa de la via (Ricky Martin) :
Ayo bal-balan

Something stupid (R William & Nicole Kidman):
nggobloki

Kiss me (Sixpence None The Richer) :
Kismis

Viva forever (Spice Girls) :
Ketagihan wedak Viva

Uptown girl (Westlife) :
Wong wedok nggunung

Don't stop me now (Queen) :
Ojo Nggandoli

Bohemian rhapsody (Queen) :
Bu Hemi nge'Rap'

We will rock you (Queen) :
Balang2an watu

Always (Bon Jovi) :
Mesti ngono

Bed of roses (Bon Jovi) :
Peti mati

Alone (Heart) :
Ijen (album 'Kendel tenan')

Self control (Laura Branigan):
Poso

Warrior (Pat Benatar) :
Sepatu basket

The temple of the king (Rainbow) :
Candi

Sailing (Rod Stewart) :
Iseh Eling (ora edan)

Jump (Van Halen) :
Njondil (album 'Kaget')

Almost unreal (Roxette) :
Ora umum

Black magic woman (Santana) :
Mak Lampir

Smooth (Santana) :
Lunyu (album 'Kepleset')

Always somewhere (Scorpion) :
Mblayang wae

Still loving you (Scorpion) :
Ra duwe isin

So young (The Corrs) :
Bocah SD

After all (Al Jarreau) :
Entek2an

Forever young (Alphaville) :
Awet enom

Woman in love (Barbra Streisand) :
Suminten edan

Mandy (Barry Manilow) :
Adus

Suddenly (Billy Ocean) :
Mak-jegagik / uJUG uJUG

If (Bread) :
Yen

My heart will go on (Celine Dion) :
Loro hepatitis

The prayer (Andrea Bocelli & Celine Dion) :
Mbah Modin

I've never been to me (Charlene) :
Ora pernah kenal Tomi

Hard to say I'm sorry (Chicago) :
Kisinan

Zombie (Cranberries) :
Gendruwo

Boulevard (Dan Byrd) :
Dalan gede

Lady Valentine (David Gates) :
Putri Solo

Emotion (Destiny's Child) :
Muntab

If we hold on together (Diana Ross) :
Yen Gegandengan tangan

It's you (Dionne W & Stevie W) :
Jebul sliramu

Hotel California (Eagles) :
Losmen Kali Pepe

Big big world (Emilia) :
Donya'ne gedhe banget

In your eyes (George Benson) :
Blobok

Careless whisper (George Michael) :
Seneng rasan2

All I am (Heatwave) :
Serakah

I don't have the heart (James Ingram) :
Rempela thok

Just once (James Ingram) :
Sepisan wae

Beautiful girl (Jose Mari Chan) :
Cah ayu

To all the girls I loved before (Julio Iglesias) :
Kanggo randha-randhaku

Dust in the wind (Kansas) :
Lesus nggawa bledug

Pretty boy (M2M) :
Banci

Smile again (Manhatan Transfer) :
Ayo ngguyu (Waljinah)

Paint my love (Michael Learns to Rock) :
Nge-cet omahe pacar

I'll be here waiting for you (Richard Marx) :
Dak-cegat nyang kene

Become 1 (Spice Girls) :
Ilang siji

Babe (Styx) :
Maratuwa (Betawi)

Mermaid (Tatsuro Yamashita) :
Iwak ayu

Lea (Toto) :
Liyo (ora podo)

Just the way you are (Billy Joel) :
Sak-karepmu

Smoke gets in your eyes (jazz) :
Kakehan ngrokok

Long train running (Doobie W) :
Kepancal Sepur

All blues (George Benson) :
Kelunturan (biru kabeh)

O Danny boy (tradisional Irlandia) :
Jebul'e anake Dani!

Blueberry hill (Louis Armstrong):
Gunung Pare

Another clown (Leon) :
wong DPR


:laughatr::laughatr::laughatr::laughatr:

bardiman.. marai cangkeme garing ki

LeBond_007
21-01-2010, 23:55
:laughatr::laughatr::laughatr::laughatr:

bardiman.. marai cangkeme garing ki

lha mbok yo ditelesi sik nganggo kopi lembayung :bolt:

yakaduh
22-01-2010, 03:22
nek subuh2 ngene podo nang ndi parake??

dukun ganteng
22-01-2010, 04:40
oalah..
ketinggalan..
wes rame ae nih thread..
wkakakalalaalakaka..

Think
22-01-2010, 04:44
oalah..
ketinggalan..
wes rame ae nih thread..
wkakakalalaalakaka..
dasar wong edan kowe cok :laughatr:

yakaduh
22-01-2010, 05:48
oalah..
ketinggalan..
wes rame ae nih thread..
wkakakalalaalakaka..


dasar wong edan kowe cok :laughatr:


podo ae loro karone dobol, wasuw, wirik... :p

xfire
22-01-2010, 08:31
wancuk asu cok, isuk2 ngene moco kamus gendeng iso ngeklek2 dewe ik :laugh:

masajie
22-01-2010, 08:38
nek subuh2 ngene podo nang ndi parake??

subuh2 yo MUICEKKKKKKKKKKK :laugh:


oalah..
ketinggalan..
wes rame ae nih thread..
wkakakalalaalakaka..

push up disik kowe MAHO :laugh:


wancuk asu cok, isuk2 ngene moco kamus gendeng iso ngeklek2 dewe ik :laugh:

ati2 pix... ojo ngekek sembarangan.. iso dipecat koe :laugh:

xfire
22-01-2010, 08:50
ati2 pix... ojo ngekek sembarangan.. iso dipecat koe :laugh:
sante ae jik, iki isuk2 ndek kantor bos rung ono seng teko blas dadi aman jaya :laugh:

kathmandude
22-01-2010, 08:51
Nunut ngeyup karo ripos yo kang, ojo dipisuhi yo.... :D


KAWRUH BASA
Bab Entut Part Deux

1. Wong SOSIAL
Wong sing seneng mbagi-mbagi entute neng nggone wong sing ra iso ngentut

2. Wong DISIPLIN
Wong sing ngentute dijadwal sedino ping telu

3. Wong PATUH
wong sing nek ngentut nunggu prentahe atasane

4. Wong SAKAW
Wong sing nek ketemu wong liyo mesti kon ngentut

5. Wong RAJIN
Wong sing nek jam 19.00 - 21.00 mlebu kamar, mbukak buku, trus ngentut

6. Wong JIRIH
Wong sing wedi karo unine entute dhewe

7. Wong RELIGIUS
wong sing nek bar ngentut trus didongani

8. Wong ANALYST (opo ki basa jawane..??)
wong sing nek bar ngentut dianalisa komposisi entute (wax.. sapa nih..??)

9. Wong KOMERSIL
wong sing nek bar ngentut njaluk dhuwit wong sekitare sing wis ngambu entute

10. Wong calon TERORIS
Wong sing senengane mangan sembarangan ben entute ambune badheg tenanan

ulil albab ismail
22-01-2010, 08:54
^^wkwkwkwkw ono maneh bab perkentutan :laugh:

LeBond_007
22-01-2010, 09:15
Nunut ngeyup karo ripos yo kang, ojo dipisuhi yo.... :D

wakakakakakakakak :laugh:
wasyuuuuuu............:laugh:
jiangkriiiiikkkkkk............:laugh:
ndlegeeeeeekkkkk............:laugh:
marai mumet wetengku :rofl:

entuk soko ngendi pakdhe?

masajie
22-01-2010, 09:27
sante ae jik, iki isuk2 ndek kantor bos rung ono seng teko blas dadi aman jaya :laugh:

hayo gek ndang nyekel sapu.. diresiki kabeh... ben bos teko ki wes resik trus iso ngenet meneh pix :laugh::laugh:

ulil albab ismail
22-01-2010, 09:33
^^wkwkwkwkwkw zo pik bener kandane masjie.kudu sregep

Romano
22-01-2010, 09:36
isine kok do pisuh-pisuhan....

masajie
22-01-2010, 09:40
isine kok do pisuh-pisuhan....


kui sing ngisi polling nomer 3 mesti

xfire
22-01-2010, 09:44
hayo gek ndang nyekel sapu.. diresiki kabeh... ben bos teko ki wes resik trus iso ngenet meneh pix :laugh::laugh:


^^wkwkwkwkwkw zo pik bener kandane masjie.kudu sregep
asuww kabeh, jiangkrik :laugh:
siap kangmasdab bos, laksanaken :laugh:

masajie
22-01-2010, 09:48
asuww kabeh, jiangkrik :laugh:
siap kangmasdab bos, laksanaken :laugh:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

kathmandude
22-01-2010, 09:55
Wkakakakakakakakkkkkk.........
ra iso reply, CHIP error..... :rofl:


wakakakakakakakak :laugh:
wasyuuuuuu............:laugh:
jiangkriiiiikkkkkk............:laugh:
ndlegeeeeeekkkkk............:laugh:
marai mumet wetengku :rofl:

entuk soko ngendi pakdhe?


Wah, malah dipisuhi aku...:D

nek sing Part 1 etuk seko email,
nek part deux karo selanjutnya ngarang dhewe...
jik ono lanjutane lho..:D

:rofl::rofl:

Think
22-01-2010, 11:19
walah, tangi turu ono sing anyar meneh, nggarai weteng loro meneh lah :laugh:

xfire
22-01-2010, 11:43
walah, tangi turu ono sing anyar meneh, nggarai weteng loro meneh lah :laugh:
jasit wong iki, jo kakean ngeklek kon :laugh:
gek ndang solat seng khusuk ngono :laughatr:

Mr Ckp
22-01-2010, 12:01
iki cangkeme kok do ndeplak kabeh yo cok....:laugh: ojo kakehan baor-baor :laugh: :laugh:

dukun ganteng
22-01-2010, 12:08
telat sholat jumat ak..
ra intuk pahala..
OM think ra ngenteni ak..
:(:(:(

AgoeZ
22-01-2010, 12:14
kakehan klien, absen solat Jumat. ngapunten Gusti Allah. :)

Mr Ckp
22-01-2010, 12:15
wah, sing nduwe "warung" njedul...:laughatr: :laugh:

yakaduh
22-01-2010, 12:15
Kui si mbah agoez dolek molo, katek enek polling no.3

Wasuw mesti aku kenek tuduh ngisi no.3 iki mpoettt...!

Iki murid podo nang ndi parake? Njaluk tak jejek opo ben ndang mlebu? :laugh:

Mr Ckp
22-01-2010, 12:19
Kui si mbah agoez dolek molo, katek enek polling no.3

Wasuw mesti aku kenek tuduh ngisi no.3 iki mpoettt...!

Iki murid podo nang ndi parake? Njaluk tak jejek opo ben ndang mlebu? :laugh:
nggo sikil wae...dab..sikil dinosaurus kamsude :laugh:

Think
22-01-2010, 14:38
telat sholat jumat ak..
ra intuk pahala..
OM think ra ngenteni ak..
:(:(:(
cah jan guoblok... wes ngerti jumat gak ndang cepet adus... :laughatr:

xfire
22-01-2010, 14:40
cah jan guoblok... wes ngerti jumat gak ndang cepet adus... :laughatr:
jiakakaka, ealah cak sakno tenan kui om dukun nganti ditinggal :laugh:
emang jan*** :laughatr:

kriee
22-01-2010, 15:26
jiakakaka, ealah cak sakno tenan kui om dukun nganti ditinggal :laugh:
emang jan*** :laughatr:
ojo nesu2 mbah ,., :laughatr:

masajie
22-01-2010, 15:32
dab.. carane nginstal windos nganggo usp ki piyek...

goleki kok mumet yo.. ora dadi2..

carane sing gampang andani sesepuh teng mriki

xfire
22-01-2010, 15:32
ojo nesu2 mbah ,., :laughatr:
aku ora nesu kok tet, aku mung dungo tok kui :laugh:

Think
22-01-2010, 15:38
dab.. carane nginstal windos nganggo usp ki piyek...

goleki kok mumet yo.. ora dadi2..

carane sing gampang andani sesepuh teng mriki

nganggo ultra iso pakdhe :laughatr:

masajie
22-01-2010, 15:46
nganggo ultra iso pakdhe :laughatr:


jiangkrikkkk... utak utek ketmau nganti drijine jebol... :(:(

link e ngga

xfire
22-01-2010, 16:07
weh ono juragan sarkem lagek nesu ki :laugh:

kassle
22-01-2010, 16:14
mbiyen lungo dijak konco arep menyang sarkem ... eee ... jebule malah "nyaSAR KEMana"
ora ketemu2 nggon'e, mung entuk dawet

masajie
22-01-2010, 17:22
mbiyen lungo dijak konco arep menyang sarkem ... eee ... jebule malah "nyaSAR KEMana"
ora ketemu2 nggon'e, mung entuk dawet


DAWET???

hayo jejere persis DAWET kui SARKEM :coach:

xfire
22-01-2010, 19:09
^^ wah juragan e wes ngerti persis :laugh:

Mecicil
22-01-2010, 19:50
Nyekek Ndisih cah.....

Ronde Sepisan....:cool::cool:


http://img130.imageshack.us/img130/7937/dsc01370x.jpg


Sek yo dab... Mengko Ronde Kapeng Pindo Nyusul....

Mecicil
22-01-2010, 20:00
Ronde Kaping Pindo pak dab.......


http://img204.imageshack.us/img204/6923/dsc01372.jpg


Sedelok Meneh Ronde Ketiga..::cool:

Mecicil
22-01-2010, 20:02
Ronde Kaping Telu Pak dab.. Alias Penutup...:D


http://img714.imageshack.us/img714/508/dsc01320.jpg


Sek Pak dab tak Ngentekke Penutupe Ndisik.. Sing Pingin, Nyusul Wae nang Omah, tapi ojo lali nggowo surungan yo..:bolt:

eviel wp
22-01-2010, 20:05
jiangkrikkkk... utak utek ketmau nganti drijine jebol... :(:(

link e ngga

Nderek Absen Boss....:D

masajie
22-01-2010, 20:16
Ronde Kaping Telu Pak dab.. Alias Penutup...:D


http://img714.imageshack.us/img714/508/dsc01320.jpg


Sek Pak dab tak Ngentekke Penutupe Ndisik.. Sing Pingin, Nyusul Wae nang Omah, tapi ojo lali nggowo surungan yo..:bolt:

mbotensah kakehan CANGKEM njih...

sakmeniki kulo tenggo teng MARKAS


Nderek Absen Boss....:D


weitsss... pinarak njuragan :D

Think
22-01-2010, 20:37
ngombe jo akeh2, mengko ra iso melaku seng bener :laughatr:

kathmandude
22-01-2010, 22:27
Sinau Nembang MACAPAT (Pocung)

Tembang Pocung biasanya berisi teka-teki,
petunjuknya ada di dalam kalimat2 dalam syairnya,
seperti contoh berikut (yg bisa nembang dipersilahkan) :

Bapak pocung
Otot gedhe tanpo balung
Nganggo topi waja
Rambut brintik mung sethitik
Prapteng guwo
Si pocung mutah guwoyo ..

Jawabane opo kang.............. :D :bolt:

Mecicil
22-01-2010, 22:28
Ufff Akhire Senggel dewekan.. raono sing teko.....

Sopo Sing arep nyusul kieee kari sitik ki..:D:D:D:D


http://img714.imageshack.us/img714/2349/dsc01322r.jpg


NGGLIYENG MODE : ON.... http://www.tech-faq.com/emoticons/animated-emoticons/smiley_03.gif

AgoeZ
22-01-2010, 22:34
Sinau Nembang MACAPAT (Pocung)

Tembang Pocung biasanya berisi teka-teki,
petunjuknya ada di dalam kalimat2 dalam syairnya,
seperti contoh berikut (yg bisa nembang dipersilahkan) :

Bapak pocung
Otot gedhe tanpo balung
Nganggo topi waja
Rambut brintik mung sethitik
Prapteng guwo
Si pocung mutah guwoyo ..

Jawabane opo kang.............. :D :bolt:

aku ngerti kui pak. http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/71.gif
tp wegah ah, saru. http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/71.gif

@ mas Mecicil
aku njaluk dab, mumpung lg udan kie, enake ketoke ngombe sing anget2. http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/71.gif

kriee
22-01-2010, 22:44
ngombe opo toh ,., :whistle:

kathmandude
22-01-2010, 22:53
ngombe opo toh ,., :whistle:

Wedang cap Linux (topi miring) :D :bolt:

kriee
22-01-2010, 22:58
Wedang cap Linux (topi miring) :D :bolt:
woghh ,., tak kiro ciu ,., :laugh:

masajie
22-01-2010, 23:05
http://forum.chip.co.id/../images/smilies/extra/laugh.gifhttp://forum.chip.co.id/../images/smilies/extra/laugh.gifhttp://forum.chip.co.id/../images/smilies/extra/laugh.gifhttp://forum.chip.co.id/../images/smilies/extra/laugh.gif

ciu ba yo ri http://forum.chip.co.id/../images/smilies/extra/laugh.gif

ta_vip
22-01-2010, 23:08
woghh ,., tak kiro ciu ,., :laugh:
CIU mbekonang paling mantep :laugh:
mecicil:nek bar mulih ko purwodadi mapir nang solo sek cangkingke ciu mbekonang nggo cah jogja:D:D

kriee
22-01-2010, 23:12
http://forum.chip.co.id/../images/smilies/extra/laugh.gif

ciu ba yo ri http://forum.chip.co.id/../images/smilies/extra/laugh.gifwakakakkk ,.,,., dulu ngombe nang makam haji ,., ngombe karo dedemit ,., :laugh:


CIU mbekonang paling mantep :laugh:
mecicil:nek bar mulih ko purwodadi mapir nang solo sek cangkingke ciu mbekonang nggo cah jogja:D:D
kangen solo ,., :o ,., ngombe bareng mbah ,., :laugh:

Mecicil
22-01-2010, 23:21
Sinau Nembang MACAPAT (Pocung)

Tembang Pocung biasanya berisi teka-teki,
petunjuknya ada di dalam kalimat2 dalam syairnya,
seperti contoh berikut (yg bisa nembang dipersilahkan) :

Bapak pocung
Otot gedhe tanpo balung
Nganggo topi waja
Rambut brintik mung sethitik
Prapteng guwo
Si pocung mutah guwoyo ..

Jawabane opo kang.............. :D :bolt:

Mumpung Nggliyeng Njawab ahhhh

Bapak pocung = POCONGAN
Otot gedhe tanpo balung = Jenenge POCONG po Nduwe BALUNG
Nganggo topi waja : Di Bedil Rak mempan, WOng KAri GOMBAL tok
Rambut brintik mung sethitik : POcong nduwe rambut po?? :cool:
Prapteng guwo : Nek iki Jelas RUPANE POCONG

Si pocung mutah guwoyo = http://img15.imageshack.us/img15/849/cilukkkkkkbaaaaa3.jpg http://img15.imageshack.us/img15/849/cilukkkkkkbaaaaa3.jpg http://img15.imageshack.us/img15/849/cilukkkkkkbaaaaa3.jpg

Think
23-01-2010, 00:39
Mumpung Nggliyeng Njawab ahhhh

Bapak pocung = POCONGAN
Otot gedhe tanpo balung = Jenenge POCONG po Nduwe BALUNG
Nganggo topi waja : Di Bedil Rak mempan, WOng KAri GOMBAL tok
Rambut brintik mung sethitik : POcong nduwe rambut po?? :cool:
Prapteng guwo : Nek iki Jelas RUPANE POCONG

Si pocung mutah guwoyo = http://img15.imageshack.us/img15/849/cilukkkkkkbaaaaa3.jpg http://img15.imageshack.us/img15/849/cilukkkkkkbaaaaa3.jpg http://img15.imageshack.us/img15/849/cilukkkkkkbaaaaa3.jpg
wakakakakakaakakakaak :laughatr:

pridoneuve
23-01-2010, 01:10
inyong wong purwokerto melu lah.basane mandan ngapak urapapa mbok?

fixcio
23-01-2010, 02:51
tiang enggal tur utun bade tumut ngabsen ten mriki mbah... :D

nek wonten klenta-klentu nipun monggo dipun leresaken

LeBond_007
23-01-2010, 09:50
ckckckckck, wong do sarap kabeh :laugh:
senengane gur 5M :laughatr:

cotton in my ear
23-01-2010, 10:08
ki gan...ono lagu nggo nyeluk dedemit...
tp aq rodo lali...pokokmen lagune sing lir-ilir....
ono sing apal ra??kui lagu ono neng pilem mbak Kunti 1...:D:D

LeBond_007
23-01-2010, 10:14
ayo cah, sinau Lir Ilir sik :D

lir...ilir...lir...ilir...
tandure wus sumilir
tak ijo royo2
tak sungguh temanten anyar

cah angon...cah angon...
penekno blimbing kuwi
lunyu2 penekno
kanggo mbasuh dodhot iro

dodhot iro...dodhot iro...
lumintir bedhahing pinggir
domono jlumatono kanggo sebo mengko sore

mumpung gede rembulane
mumpung jembar kalangane

yo surak'oooo...oooooo.....
surak...hoooooaaasyyuuuuuu............:laugh:
*eehh, sing bener surak hooreee.........:laugh:

kathmandude
23-01-2010, 10:51
ayo cah, sinau Lir Ilir sik :D

lir...ilir...lir...ilir...
tandure wus sumilir
tak ijo royo2
tak sungguh temanten anyar

cah angon...cah angon...
penekno blimbing kuwi
lunyu2 penekno
kanggo mbasuh dodhot iro

dodhot iro...dodhot iro...
lumintir bedhahing pinggir
domono jlumatono kanggo sebo mengko sore

mumpung gede rembulane
mumpung jembar kalangane

yo surak'oooo...oooooo.....
surak...hoooooaaasyyuuuuuu............:laugh:
*eehh, sing bener surak hooreee.........:laugh:


wkakwakwakwk.... doggy...doggy.... :rofl:

ulil albab ismail
23-01-2010, 11:18
ki gan...ono lagu nggo nyeluk dedemit...
tp aq rodo lali...pokokmen lagune sing lir-ilir....
ono sing apal ra??kui lagu ono neng pilem mbak Kunti 1...:D:D

sing bener tembang lingsir wengi kang.
tapi ndak sing pilem kae lirike wis di ganti

masajie
23-01-2010, 11:19
sing bener tembang lingsir wengi kang.
tapi ndak sing pilem kae lirike wis di ganti


huahahahahaha... si ulil wedi...

wedi demit to koe lil :laugh: :laugh:

Think
23-01-2010, 11:22
huahahahahaha... si ulil wedi...

wedi demit to koe lil :laugh: :laugh:
celuk dukun, kon dikenalke karo mbak kunti si ulil :laugh:

Mecicil
23-01-2010, 13:07
Kelingan rikolo jaman semono, nggudak wong wadon sing disenengi.....

Poso Mutih 7 ndino 7 mbengi, nek pas arep micek njuk moco "mantra Semar Mesem" sinambi mbayangke wong wadon sing tak senengi, tangi turu teles kebes katokku..:bolt:
nek gak salah mantrane kados mekaten (Monggo dipraktekke, resiko tanggung dewek..:D)

Ingsun amatak ajiku si semar mesem
mutmutaku inten ,
cahyane manjing ono pilinganku kiwo tengen ,
sing nyawang kegiwang ,
opo maneh yen sing nyawang kang tumancep kumanthil inh telenging sanubariku ,
yo iku si jabang bayi . . . . .( Sebut jeneng wadonan sing di karepke) ,
wis temtu welas asih marang badhan sliraku ,
saking kersaning allah

xfire
23-01-2010, 13:09
^ bablas blas ra mudeng mbah :laugh:

Mecicil
23-01-2010, 13:14
^ bablas blas ra mudeng mbah :laugh:

Langsung di praktekke pek...
Nyoszzzzz

masajie
23-01-2010, 13:15
Langsung di praktekke pek...
Nyoszzzzz


ojo nganti kleru nyebut jeneng tur... :D:D

Mecicil
23-01-2010, 13:45
ojo nganti kleru nyebut jeneng tur... :D:D


Nahhh salah siji sing wis tau lan isih sering nggunakke njedul...:D:D

masajie
23-01-2010, 13:57
Nahhh salah siji sing wis tau lan isih sering nggunakke njedul...:D:D


hayo koe wingi takon aku to manterane :D:D

SATA TO USB

Mecicil
23-01-2010, 14:00
hayo koe wingi takon aku to manterane :D:D

SATA TO USB


Opo kui artine ndes???

Think
23-01-2010, 14:04
SATA mlebu lobange USB???? :ask:

Mecicil
23-01-2010, 14:07
mumet ndasku dolanan poker rak dong carane...

Mudenge mung KIU KIU..:cool::cool:

JMC
23-01-2010, 14:24
Mbiyen pas SD nyong HONOCOROKO nglotok nemen kyeh,
tapi saiki wis ilang kabeh mbuh maring endi
gara2 sering nyekel komputer dadi pada merad kabeh ilmune....
pan sinau maning angel nemen malah...

dukun ganteng
23-01-2010, 14:25
Kelingan rikolo jaman semono, nggudak wong wadon sing disenengi.....

Poso Mutih 7 ndino 7 mbengi, nek pas arep micek njuk moco "mantra Semar Mesem" sinambi mbayangke wong wadon sing tak senengi, tangi turu teles kebes katokku..:bolt:
nek gak salah mantrane kados mekaten (Monggo dipraktekke, resiko tanggung dewek..:D)

Ingsun amatak ajiku si semar mesem
mutmutaku inten ,
cahyane manjing ono pilinganku kiwo tengen ,
sing nyawang kegiwang ,
opo maneh yen sing nyawang kang tumancep kumanthil inh telenging sanubariku ,
yo iku si jabang bayi . . . . .( Sebut jeneng wadonan sing di karepke) ,
wis temtu welas asih marang badhan sliraku ,
saking kersaning allah
mantra ne ra pas mbah..
wkakakallalakaak..
sak ngising..

kriee
23-01-2010, 14:26
mantra ne ra pas mbah..
wkakakallalakaak..
sak ngising..

*credited : wkakakallalakaak..

masajie
23-01-2010, 14:27
mantra ne ra pas mbah..
wkakakallalakaak..
sak ngising..


wogh....................... :coach:

dukun ganteng
23-01-2010, 14:28
*credited : wkakakallalakaak..
lali nulis jenengku kiree..
wkakakalalakka..

xfire
23-01-2010, 14:28
mantra ne ra pas mbah..
wkakakallalakaak..
sak ngising..
jan wong edan tenan :laugh:

Think
23-01-2010, 14:30
mantra ne ra pas mbah..
wkakakallalakaak..
sak ngising..
oalah cok cok, wong edan kowe ki cok :laugh:

kriee
23-01-2010, 14:30
lali nulis jenengku kiree..
wkakakalalakka..
jiaaammputtt .... id ku kriee .,., :cool:

xfire
23-01-2010, 14:32
jiaaammputtt .... id ku kriee .,., :cool:
jiakakkaka, wacok tenan ki dugan :laugh:
jenenge wong kok digenti2 sak enak udel e dewe :laugh:

dukun ganteng
23-01-2010, 14:32
jan wong edan tenan :laugh:


oalah cok cok, wong edan kowe ki cok :laugh:
masalah ne ak pernah boco..tapi ajian ne ra koyo ngono..:laugh::laugh::laugh:

Think
23-01-2010, 14:32
jiaaammputtt .... id ku kriee .,., :cool:


jiakakkaka, wacok tenan ki dugan :laugh:
jenenge wong kok digenti2 sak enak udel e dewe :laugh:

jenenge ae dukun, sak kerepe dewe ngganti jenenge wong :laugh:

Think
23-01-2010, 14:33
masalah ne ak pernah boco..tapi ajian ne ra koyo ngono..:laugh::laugh::laugh:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

dukun ganteng
23-01-2010, 14:34
yo men..de e ae lali nulis jeneng ku..
wkakakalalakaka..

kriee
23-01-2010, 14:35
yo men..de e ae lali nulis jeneng ku..
wkakakalalakaka..
sempruullll .... tak tutuk ndasmu lee leeee ,.,.,. :laugh:

xfire
23-01-2010, 14:35
masalah ne ak pernah boco..tapi ajian ne ra koyo ngono..:laugh::laugh::laugh:
lah cok iku meneh opo :laugh:
seng gena ta dadi wong, lek ra gena minggat nang sumur ae wes kono :laugh:

Think
23-01-2010, 14:38
ndang muleo dek... ndang muleoooo :laugh:

LeBond_007
23-01-2010, 14:47
ndang muleo dek... ndang muleoooo :laugh:

sopo sing muleh :ask:
dek ulil tah :bolt:

masajie
23-01-2010, 14:47
sempruullll .... tak tutuk ndasmu lee leeee ,.,.,. :laugh:


wkwkwkwwkkww...:laugh::laugh::laugh::laugh:

kompak tenan neng forum cah 2 ki

Think
23-01-2010, 14:50
sopo sing muleh :ask:
dek ulil tah :bolt:
woooooggghh... pengen di tutuk ndase ki :laugh:

wkwkwkwwkkww...:laugh::laugh::laugh::laugh:

kompak tenan neng forum cah 2 ki

gara2 dukun edan sih :laugh:

dukun ganteng
23-01-2010, 15:01
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
iseng ae mboco ne OM..wong buku ne ak njalok kambek mbah kakung..



lah cok iku meneh opo :laugh:
seng gena ta dadi wong, lek ra gena minggat nang sumur ae wes kono :laugh:

susah nulis nganggo boso jowo..